На социјалните мрежи повторно се шири повик за бојкот на големите трговски синџири, кој треба да се одржи овој петок. Граѓаните се повикуваат да се воздржат од купување, а акцијата е наречена „Црн петок“ за маркетите.
Од завчера кружи и специфичен повик за двата големи маркети „Тинекс“ и „Веро“, при што граѓаните се охрабруваат да не купуваат во овие продавници.
Минатонеделниот бојкот веќе покажа ефект – според податоците на УЈП, на 31 јануари 2025 година, прометот во осумте најголеми ланци на маркети паднал за 46,59% во споредба со претходниот петок. Сепак, голем дел од граѓаните ги направиле своите набавки следниот ден, што резултирало со пораст на прометот за 11,3% во саботата.
Првиот бојкот, организиран од граѓаните, се одвиваше под слоганот „Попусто попусти кога цените се исти“ и доби поддршка од јавноста, политичките партии и Владата.
Синдикалниот лидер Слободан Трендафилов минатата недела ги повика граѓаните да избегнат „двојно или тројно трошење во четврток и сабота“ за да спречат трговците да ги надоместат загубите.
Оваа иницијатива потекнува од Хрватска, каде граѓаните со масовен бојкот оставија празни каси во маркетите. Таму сега е во тек и седумдневен бојкот на одредени трговски синџири поради високите цени во споредба со останатите земји од ЕУ.