Глобалната продажба на електрични возила со батерии се очекува да достигне 15,1 милиони во 2025 година, што бележи скок од 30%, според S&P Global Mobility. Електричните возила со батерии се очекува да сочинуваат 16,7% од пазарниот удел за лесни возила.
Сепак, Tesla, BYD од Кина и другите производители се соочуваат со големи непознати во 2025 година, бидејќи претседателството на Доналд Трамп може да значи големи промени во политиката во даноците и други стимулации и за производителите на електрични возила и за потрошувачите, сугерира извештајот од истражувањето.
Се истакнува дека заканата од царини за увоз и одмазднички тарифи на глобално ниво, може дополнително да го комплицира производството и продажбата на електрични возила.
„Едноставно има многу неизвесност во воздухот“, рече Стефани Бринли, помошник директор за авто-интелигенција во S&P Global Mobility.
Во САД, потрошувачите во моментов можат да бараат федерална даночна поволност до 7.500 американски долари (7.282 евра) за одредени нови електрични возила. Производителите на автомобили, исто така, имаа корист од одредена федерална поддршка за производство и инфраструктура на електрични возила. Можно е сето тоа да се намали под претседателот Трамп.
Трамп го осуди федералниот даночен кредит за електрични возила додека водеше кампања за претседател. Тој тоа го нарече дел од „зелена нова измама“ што ќе и наштети на автомобилската индустрија. Сепак, се очекува идната администрација да изврши притисок за поширока дерегулација на индустриите, што потенцијално може да им помогне на производителите на автомобили.