Цената не е секогаш пресудна, бидејќи за многумина други фактори играат клучна улога при изборот на автомобил.
Новото издание на големо меѓународно истражување покажува дека цената е главен критериум за избор на автомобил за повеќето купувачи денес. Во Германија, дури 62% од испитаниците изјавиле дека би го избрале најевтиниот автомобил. На второ место, за 53% од испитаниците, е квалитетот на изработката.
Истражувањето, спроведено од консултантската компанија Deloitte, опфаќа повеќе земји. Покрај Германците, само Јапонците ја ставаат цената пред квалитетот. Во Велика Британија, овие два критериуми се подеднакво важни, додека во Кина, Индија, Кореја и САД купувачите го ставаат квалитетот како приоритет.
Ова особено важи за Кина и Индија, каде квалитетот „победува“ пред цената со разлика од 25% и 19%, соодветно.
Колку се подготвени Германците да платат?
- 10% од испитаниците планираат да потрошат до 10.000 евра.
- 11% би платиле до 14.999 евра.
- 29% би одвоиле 15.000-29.999 евра.
- 28% би платиле 30.000-49.999 евра.
- 12% се подготвени да платат меѓу 50.000 и 74.999 евра, додека 3% би инвестирале повеќе.
Слаби очекувања за електричните автомобили
Истражувањето открива дека само еден од седум испитаници во Германија планира да купи целосно електричен автомобил. Ова е подобро во споредба со другите земји освен Кина, каде 27% планираат електрично возило. Сепак, процентот на заинтересирани купувачи во Германија долго време стагнира.
Најголемата пречка за Германците е малата автономија на електричните возила. Само 20% од испитаниците би прифатиле возило што може да извозат до 400 километри со едно полнење, додека 27% бараат минимум 600 километри.
Другите главни загрижености вклучуваат:
- Високата цена на електричните автомобили.
- Ограничената инфраструктура за полнење.
Овие резултати се добиени од годишната студија на Deloitte, која есенва анкетираше 31.000 луѓе од 30 држави.
Извор: BiznisKurir/BizPortal/B92