Основачот на „Амазон“, Џеф Безос, некогаш одлучил за време на состанок да ја повика сопствената служба за корисници, за да им покаже на своите вработени една непријатна вистина.
Познат по тоа што секогаш го ставал задоволството на клиентите на прво место, Безос изгради империја со филозофијата дека „купувачот е крал“ — принцип што го претвори „Амазон“ во компанија вредна повеќе од два билиона долари, пишува Unilad.
Но, за време на еден состанок, Безос забележал дека некои од високите менаџери ги занемаруваат овие вредности. Тие тврделе дека клиентите можат да се поврзат со оператор за помалку од една минута, иако компанијата примала сè повеќе поплаки.
„Кога податоците и искуствата не се совпаѓаат – обично искуствата се точни“
Во подкастот на Лекс Фридман, Безос се присетил на настанот и објаснил дека тогаш решил да направи нешто едноставно, но ефективно.
„Имам една изрека: кога податоците и анегдотите не се совпаѓаат, анегдотите обично се точни,“ рекол Безос. „Тоа не значи дека треба слепо да им верувате, туку дека треба повторно да ги проверите податоците.“
Потоа, на изненадување на сите присутни, ја вклучил службата за корисници на спикерфон. Во салата завладеала тишина додека чекале оператор да се јави — што траело речиси десет минути.
„Тоа потврди дека нешто не е во ред со нашите мерења,“ раскажал Безос. „Тоа беше почеток на цела низа промени што нè научија да ја мериме вистинската работа.“
„Соочувањето со вистината често е непријатно, но неопходно“
Оваа анегдота наскоро стана вирална на социјалните мрежи, каде што многумина коментираа со хумор.
„Замислете да сте на состанок и да чекате во тишина 10 минути додека се обидувате да му докажете на Џеф Безос дека корисниците чекаат само 60 секунди,“ напишал еден корисник.
Друг додал: „Замислете да работите во кол-центар и одеднаш да ви се јави самиот Џеф Безос – ха-ха!“
Безос заклучил: „Понекогаш вистината е непријатна, но ако сакате да растете – мора да ја барате, дури и кога не ви се допаѓа.“