Интерфејсот на апликацијата на Мета изгледа сличен на Твитер, чии ограничувања за гледање твитови ги натераа корисниците да се приклучат на ривалските платформи „BlueSky“ и „Mastodon“
Новата апликација на „Мета“ наречена „Threads“, која е одговор на Твитер стартува во четврток на 6 јули. Корисниците на Твитер кој е во сопственост на Илон Маск, бараат алтернативи. Почнува ли главната пресметка помеѓу Маск и Цукерберг?
Апликацијата „Threads“, која е поврзана со Инстаграм, се појави во продавницата за апликации на „Apple“ во вторникот пред промоцијата што се очекува во четврток. „Мета“ отвори веб-страница за одбројување за објавувањето, пишува Гардијан.
Прегледот на апликацијата „разговор базиран на текст“ вели дека „Threads“ ќе биде место „каде заедниците се собираат за да разговараат за сè, од темите за кои се грижите денес до она што ќе биде во тренд утре“.
„За што и да сте заинтересирани, можете да следите и да се поврзете директно со вашите омилени личности и други кои ги сакаат истите работи – или да изградите свои лојални следбеници за да ги споделите вашите идеи, мислења и креативност со светот“, се вели во промотивниот текст.
Сликите од екранот сугерираат дека луѓето ќе можат да го користат профилот на Инстаграм за да се логираат на „Threads“ и да ги следат нивните постоечки контакти. Се чини дека апликацијата споделува сличен кориснички интерфејс со Твитер, со слични функции, вклучувајќи повторно објавување, лајкување и дозволување на корисниците да ограничат кој може да одговара на објавите.
„Threads“ е соодветно именуван за ривал на Твитер, но првично беше објавено името на апликацијата „Мета“ во 2019 година, лансирана за да се натпреварува со апликацијата за пораки фокусирана на младите на „Snapchat“. Производот подоцна беше напуштен, но „Мета“ го задржа брендот.
Портпаролот на „Мета“ вели дека компанијата нема коментар за планираното лансирање.
„Мета“ ќе се приклучи на растечкото поле на платформи, како „BlueSky“ и „Mastodon“, кои се натпреваруваат да го заменат Твитер откако Маск ја презеде контролата кон крајот на минатата година и Твитер стана комплициран за пристап за неговите околу 250 милиони корисници.
Минатата недела, Твитер почна да бара од корисниците да се логираат за да ја видат страницата – претходно, луѓето без профили на Твитер можеа да гледаат твитови. Потоа наметна ограничување на огромното мнозинство корисници кои не плаќаат за платформата, ограничувајќи ги „неверификуваните профили“ на гледање 600 твитови дневно, подоцна до 1.000 твитови на ден.
Во вторникот, компанијата објави дека ќе го направи својот производ „Tweetdeck“ базиран на листа – кој најчесто се користи од бизниси и новински организации – достапен само за корисниците кои плаќаат за „Twitter Blue“.
Одлуките на Маск, вклучително и укинувањето на забраните за екстремно десничарските сметки и зголемената нестабилност на страницата беа пресврт за огласувачите, кои ги паузираа или ги намалија трошоците во изминатите неколку месеци.
„BlueSky“ мораше моментално да ги паузира новите пријавувања – моментално достапни само со покана – за да се справи со побарувачката откако ќе се имплементира промената на ограничувањето на стапката.
Главниот директор за производи на „Мета“, Крис Кокс, рече за време на состанокот на целата компанија дека имало барање за алтернатива на Твитер „од креаторите и јавните личности кои се заинтересирани да имаат здраво управувана платформа“, објави „The Verge“.
Приватноста е еден фактор што може да им даде на корисниците резервираност пред да се пријават на новата апликација на „Мета“.
Џек Дорси, ко-основачот на Твитер кој моментално работи на „BlueSky“, твитна слика од екранот од информациите за приватност на апликацијата „Threads“, заедно со натписот „Сите ваши теми ни припаѓаат нам“.
Апликацијата „Threads“ може да собира податоци поврзани со вашето здравје, финансиски информации, информации за контакт, историја на прелистување, локација и купувања, меѓу другото.
За споредба, „BlueSky“ може да ги поврзе информациите за контакт, корисничката содржина и идентификаторите. Твитер вели дека може да ги следи корисниците преку купувања, информации за контакт, локација, контакти и историја на прелистување.
Твитер повеќе нема прес-оддел. Прашањата испратени на поранешната адреса на е-пошта добија емотикони со измет како автоматски одговор, објави Гардијан.
Мајк Проулкс, потпретседател на фирмата Форестер за истражување на пазарот, рече дека хаосот од викендот бил „неверојатно лош“ за корисниците и огласувачите на Твитер.
Подготви: Ј. Ѓ. (Frontline)