Дали електричните возила не изложуваат на ризик од зрачење? Нова студија ги има одговорите

Нова студија штотуку донесе некои смирувачки вести за секој што некогаш се запрашал дали седењето на врвот на масивен батериски пакет може тивко да ги претвори во човечка антена. Се испостави дека електричните автомобили не се скриени комори за зрачење како што некои би можеле да замислат.

Авто-клубот ADAC од Германија неодамна длабински ги истражи електромагнетните полиња во електричните автомобили и откри дека возачите и патниците се изложени на многу ниски нивоа на зрачење.

Всушност, резултатите покажуваат дека електричните возила не се поопасни од кое било друго модерно возило и во некои случаи тие всушност испуштаат помалку електромагнетна – или „електросмог“ – активност од автомобилите со мотори со внатрешно согорување.

Што тестираа?

Студијата беше нарачана од германската Федерална канцеларија за заштита од зрачење. Вклучуваше тестирање на единаесет електрични автомобили, заедно со неколку хибриди и еден конвенционален бензински модел.

Инженерите од ADAC поставија десет сонди во кукла за седење и ја поместија низ најмалку две позиции за седење додека возилата се возеа и полнеа. Тие сакаа да знаат колку силни стануваат магнетните полиња под реални услови и дали некое од нив се приближува до праговите што научниците ги сметаат за ризични.

За време на тестирањето на патот, тимот забележа неколку кратки скокови во јачината на магнетното поле за време на нагло забрзување и сопирање или кога се активирани електрични компоненти. Сепак, овие врвови не се ништо необично во автомобил што се потпира на високонапонски кола и електрични мотори.

Што покажуваат бројките

Според ADAC, електричните полиња и густината на струјата што всушност би се појавиле во човечкото тело под тие услови останале далеку под препорачаните граници.

А повисоките вредности биле измерени во пределот на нозете, а не во близина на главата. Со други зборови, во кабината не се случува ништо што би ги вознемирило вашите клетки, вашите нерви или вашиот пејсмејкер.

Едно изненадувачко откритие дојде од функција што многумина од нас ја користат без двоумење. Грејачите на седиштата произведуваат некои од најсилните електромагнетни отчитувања, а ова важеше не само кај електричните автомобили, туку и кај хибридите со приклучок, па дури и кај моделот со единствено согорување во студијата.

Сепак, дури и тогаш, бројките беа далеку од опасни. Најзабележителните варијации се случија во пределот на нозете во близина на електричните погонски единици и нивните кабли, додека главата и торзото речиси и не регистрираа ништо.

Дали полнењето менува нешто?

Полнењето исто така не направи голема разлика. Полнењето со наизменична струја создаде посилни отчитувања околу приклучокот во моментот кога започна сесијата, но овие нивоа исто така беа безбедно во рамките на сите упатства. И покрај поголемата излезна моќност, брзото полнење со еднонасочна струја произведе послаби полиња од побавното полнење со наизменична струја.

Зачлени се на нашиот е-билтен