По повеќе од 20 години, „Избор на песна за Евровизија“ доби нов визуелен идентитет. Логото на најголемото европско музичко натпреварување е претставено во пресрет на јубилејното 70-то издание и се карактеризира со живописни бои и препознатливото евровизиско срце.
Јубилејното издание ќе се одржи во 2026 година, кога Евровизија слави седум децении музичко обединување. Благодарение на победата на Џеј-Џеј во Базел годинава со песната Wasted Love, следното натпреварување ќе се одржи во Австрија – во Виена или Инсбрук.
Организаторите најавуваат дека Евровизија 2026 ќе биде насочена кон минатото, ќе ја прославува сегашноста и ќе внесе возбуда за иднината, а сето тоа во духот на препознатливиот евровизиски стил.
Досегашното лого беше во употреба од 2004 година, а последно освежување доби во 2014. Новиот дизајн го задржува срцето во центарот, кое, според организаторите, „сега чука погласно од кога било“.
Покрај логото, претставено е и „Камелеонското срце“ – симбол опишан како „емоционален компас на Евровизија“ што ќе може да се прилагодува на земјата-домаќин, на идентитетот на изведувачите или на темата на натпреварот.
„Евровизија отсекогаш била симбол на еволуција – музичка, културна и креативна. Новиот идентитет оддава почит на 70 неверојатни години, но во исто време го води брендот кон возбудлива иднина. Тој е смел, разигран и полн со срце – исто како и самото натпреварување,“ изјави Мартин Грин, директорот на „Песна на Евровизија“.
Новото лого е дизајнирано и со цел да биде појасно на дигиталните платформи, да ги обедини сите проекти под заеднички бренд и да обезбеди глобална заштита за членовите на Европската радиодифузна унија (EBU).
Организаторите најавуваат дека во периодот што следува ќе бидат претставени нови активности и изненадувања во рамките на прославата на 70 години Евровизија – ера позната под мотото „United by Music“.