Генерација Z, вонземјани кои го избраа интернетот пред универзумот

Генерација Z, оние вонземјани кои го избраа интернетот пред универзумот.

Тие не гледаат телевизија, не се грижат многу за својот дигитален отпечаток и го претвораат интернетот во личен дневник. Социјалните медиуми ја поттикнуваат нивната сексуална рецесија. Политички, мажите се лизгаат надесно, додека жените се закотвени налево. Многу од нив се борат со социјалните интеракции. Со оглед на тоа што дневното време пред екран се приближува до шест часа, една четвртина од нивниот ден го поминуваат онлајн.

Овие неколку реченици се еден од сублиматите за карактеристиките на припадниците на генерацијата Z, оние родени меѓу 1998 и 2012 година.

За Џесика Мадокс, професорка на Универзитетот во Алабама, растењето за време на пандемијата и затоа претежно онлајн објаснува одредени „вонземски“ однесувања, како што е сега познатиот поглед на Генерацијата Z – тој празен, понекогаш застрашувачки поглед насочен кон соговорник кој се смета за целосно нестандарден.

Друга област каде што генерациите се судираат: емотикони. Според анкетата од 2024 година од платформата за учење јазици Preply, објавена од Axios, приближно 80% од возрасните Американци признаваат дека се збунети од нивната употреба. Разбирањето на цртежот не е доволно за правилно да се користат. Мора да бидете „ИН“ или барем да поминете една четвртина од денот онлајн. Подемот на емотикони во професионалниот свет – особено меѓу тимовите што работат од далечина за време на пандемијата – доведе до „повеќе недоразбирања од кога било досега“, вели Ерика Даван, авторка на „Дигитален јазик на телото: Како да изградите доверба и врска, без разлика на растојанието“. Според авторката, луѓето над 30 години имаат тенденција да користат емотикони „за она за што отсекогаш се залагале, додека помладите луѓе, „дигиталните староседелци“, честопати им припишуваат саркастични значења или ги користат како кратенка за нешто друго“.

Станува тешко да се биде во чекор со времето додека емотикони се множат и еволуираат. TikTok сега ви овозможува да вметнете слики во коментарите. Овие визуелни елементи мигрираат надвор од апликацијата за да бидат поканети во традиционалните разговори за пораки. На овој начин, новите „емотикони“ се појавуваат без ажурирања на уредот. Запомнете, Apple првпат ги претстави емотикони во 2008 година во Јапонија, пред да ги направи достапни на меѓународно ниво во 2011 година. Android ги претстави во 2013 година. Сега има речиси 4.000.

Можат ли аналогните генерации да го следат темпото?

Сонувавме за заеднички јазик што ќе го поврзе целото човештво. Денес, погрешно толкуваме жолто насмеано лице. А што ако, на крајот на краиштата, емотикони беа најочигледниот доказ досега дека интернетот не ги обединува луѓето – тој ги рангира според датумот на раѓање во огромен генерациски тест за интелигенција.

Зачлени се на нашиот е-билтен