Хонда и Нисан првично објавија во декември дека планираат да водат разговори за основање заедничка холдинг компанија, додека Мицубиши подоцна соопшти дека размислува да се приклучи на групацијата.
Но во меѓувреме Јапонските производители на автомобили открија дека се откажуваат од плановите за спојување.
Од самиот почеток, напорите ги збунија аналитичарите кои се прашуваа кои би можеле да бидат предностите за која било од компаниите, бидејќи нивните модели и силни страни се преклопуваат во индустријата потресена од доаѓањето на моќните новодојденци како што се Tesla и BYD, како и преминот кон електрификација.
Honda и Nissan првично рекоа дека се обидуваат да го финализираат договорот до јуни и да ја основаат холдинг компанијата до август.
Тројцата производители на автомобили ќе продолжат да работат заедно на електрични возила и паметни автомобили, како што е автономното возење, соопштија компаниите во четвртокот.
Во последните недели, јапонските медиуми имаа различни извештаи за прекин на разговорите, повикувајќи се на неидентификувани извори. Некои рекоа дека Нисан се воздржа од тоа да стане малолетен играч во партнерството со Хонда.
Хонда е во далеку подобра финансиска состојба и требаше да го преземе водството во заедничкиот извршен тим.
Нисан објави загуба за кварталот јули-септември, бидејќи продажбата на возила потона, што го натера да намали 9.000 работни места. Во тоа време, извршниот директор Макото Учида зеде намалување на платите за 50% за да преземе одговорност за резултатите.