Џобс имаше познато правило за време на регрутирањето: милијардерот ги стави сите на тест за „пиво“, само најпаметните ќе го положат

Стив Џобс имаше посебен начин да ја препознае вистинската личност за неговиот тим. Неговиот „тест за пиво“ беше уникатен и многу зборуваше за неговиот начин на размислување и вредностите што ги барал кај своите соработници.

Како Џобс ја толкува интелигенцијата и разбирањето на пошироката слика стана познато во 1982 година, кога зборуваше на Академијата за достигнувања за тоа како пристапува кон решавање на проблемите.

„Меморијата е важна. Но, исто така е важно да можете да ја видите поголемата слика, како да го гледате градот од 80-ти кат. И додека другите се обидуваат да сфатат како да стигнат од точката А до точката Б, читајќи глупави мали мапи и мапи, вие само го гледате истото пред вас.

Џобс бил познат по тоа што барал врвни способности од своите вработени, но и специфичен начин на размислување. Неговите интервјуа за работа не личеа на обични канцелариски разговори, туку повеќе на опуштени прошетки и искрени разговори. Тој не се плашеше да излезе надвор од кутијата на традиционалното, што беше клучот за неговиот успех во пронаоѓањето талентирани луѓе за неговиот тим.

За Џобс интервјуто не беше само можност за поставување стандардни прашања. Многу сакаше да ја запознае личноста пред себе, да го почувствува неговиот карактер и вредности. Кандидатите не беа само потенцијални вработени, тие беа дел од нешто многу поголемо.

Во текот на тие разговори Џобс често предлагаше да се прошета, при што се обидуваше да ги опушти кандидатите. Иако беше познат по тоа што не ги сака формалностите, беше многу прецизен во тоа што сака од своите вработени. И тоа вклучуваше необични прашања како што се:

„Кога последен пат сте постигнале нешто? или “Што правеше минатото лето?”

Ниту едно прашање не беше случајно. Сè беше насочено кон откривање на начинот на размислување на една личност, нивните вредности и нивната способност да придонесат за тимот.

Џобс верувал дека вистинскиот тим создава неверојатни работи, а за да го постигне тоа, морал да собере луѓе кои не само што биле вешти, туку и страсни. Неговата филозофија беше јасна:

„Открив дека кога ќе соберете доволно А-играчи заедно, кога ќе поминете низ неверојатната работа да ги пронајдете тие А-играчи, тие навистина сакаат да работат едни со други, бидејќи никогаш немале можност да работат на тој начин.

Неговиот „тест за пиво“ всушност беше повеќе од само тест за кандидати – тоа беше филозофија што му овозможи на Apple да стане симбол на иновации и креативност.

Зачлени се на нашиот е-билтен