Кинезите и се закануваат на Тесла: BYD ја презема Европа со неверојатна брзина, додека сите зборуваат за Skoda Elroq!

Škoda Elroq бележи силен почеток и води во априлската продажба на електрични возила во Европа. Tesla губи позиции, додека BYD и европските производители ја зајакнуваат својата позиција на пазарот.

Во април 2025 година, групацијата Volkswagen ја зазеде водечката позиција на пазарот на електрични возила во Европа, според податоците собрани од компанијата Dataforce. Четири од првите пет места беа окупирани од модели од групацијата VW, предводена од Skoda Elroq.

Во април, Škoda продаде околу 8.070 примероци од моделот Elroq, додека следни на листата беа VW ID.3 со 6.937 продадени возила, ID.7 со 6.783 и ID.4 со 6.300. Овие резултати се дел од поширокиот тренд на раст на продажбата на електрични возила во Европа, кој во првиот квартал од 2025 година е зголемен за речиси 24% во однос на истиот период од претходната година.

BYD го презема пазарот: Tesla во пад

Кинескиот производител на електрични возила BYD постигна значителен напредок во Европа. Во април продаде 7.231 електрични возила, надминувајќи ја Tesla, која забележа 7.165 продадени единици. Овој резултат е првпат BYD да го надмине Tesla во продажбата на електрични возила во Европа.

BYD, исто така, постигна импресивен раст на одредени европски пазари. Во Германија продажбата е зголемена за 756% во однос на април минатата година, додека во Велика Британија има зголемување од 550%. Овие резултати укажуваат на зголемена конкуренција за Tesla во европскиот сегмент на електрични возила.

Тесла во криза: продажбата паѓа низ Европа

Tesla се соочува со значителен пад на продажбата во Европа. Во април 2025 година, продажбата на возила на Tesla падна за 52,6% во споредба со истиот месец од претходната година, покажуваат податоците на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).

Падот на продажбата на возилата на Tesla во Европа се должи на неколку фактори, меѓу кои и намалувањето на владините субвенции за електрични возила во многу европски земји, како и зголемената конкуренција од европските и кинеските производители. Аналитичарите укажуваат и на можните негативни последици од поврзаноста на извршниот директор на Tesla, Илон Маск, со политичките настани во САД, што може да влијае на имиџот на брендот во Европа.

Што носи иднината?

Пазарот на електрични возила во Европа продолжува да расте, но конкуренцијата се интензивира. Производителите како VW Group и BYD инвестираат многу во развојот на нови модели и технологии за да ги задоволат растечките барања на потрошувачите.

Tesla ќе мора да се прилагоди на новите пазарни услови за да ја задржи својата позиција на лидер во индустријата за електрични возила. Ова вклучува иновации на производи, прилагодување на ценовната политика и зајакнување на имиџот на брендот на клучните европски пазари.

Зачлени се на нашиот е-билтен