Новиот изглед на апликацијата Google Play навестува помалку практично и поинтерактивно и визуелно богато и забавно искуство за корисниците.
За време на сесијата „Што има ново во Google Play“ на конференцијата I/O 2025, Google покажа можен редизајн на Play Store, со фокус на делот за апликации, познат како „App Home“. Иако прикажаните слики беа рендери, а не вистински слики од екранот, во контекст на презентацијата тие се чини дека се дел од активен развојен процес.

Новиот изглед ја нагласува динамиката и откривањето содржина, со цел Play Store да биде помалку формален и позабавен. Редизајнираниот интерфејс користи визуелно експресивни решенија како што се слики и видеа што се протегаат од работ до раб на екранот, вклучувајќи ги лентите за статус и апликации. На пример, беше прикажан настан во живо од светот на музиката кој ја промовираше апликацијата YouTube Music.
Наспроти актуелниот дизајн, кој користи правоаголна рингишпил, новиот изглед ги отстранува актуелните делови како „За тебе“, „Топ листи“, „Други уреди“, „Деца“ и „Категории“, а не се знае каде ќе се преместат тие категории.
Додека корисникот се движи низ содржината, се отвора нов слој со елементи како вртелешките „Повеќе за истражување“ и „Неодамна користени апликации“. Овој дел потсетува на функцијата Колекции, чија содржина наскоро ќе биде директно интегрирана во Play Store. Исто така, беше најавено дека колекциите наскоро ќе бидат достапни во повеќе земји.

И покрај новиот пристап, рингишпилите со апликации остануваат, но сега се поголеми и групирани по теми, како што се „Прегледи и мислења на албуми“ или „Пренесувајте нова музика и изведби во живо“. Се издвојуваат и големи заглавија како „Популарни апликации за проба“.
Поединечните страници на апликациите ќе имаат „вртелешка со содржина на херој“ како прв визуелен елемент, со можност за слушање аудио примероци директно од тој дисплеј.

Генерално, новиот дизајн сугерира значителна промена кон позначајно и пожелно корисничко искуство, со акцент на откривање нова содржина и поголема интерактивност. Затоа, Google Play сака да се позиционира не само како продавница за апликации, туку и како динамичен центар на дигитални искуства.