За 2 часа од Пекинг до Њујорк, за 7 околу цела Земја: Кинезите направија патнички авион двојно побрз од Конкорд!

Кинеската компанија Space Transportation, позната и како Beijing Lingkong Tianxing Technology, разви суперсоничен авион кој за време на тестирањето успеа да достигне рекордна брзина на летање од 4 мах!

Од Кина велат дека производството на авионот ќе започне за неколку години и дека авионот, кој моментално го носи името „Јунксинг прототип“, ќе може да ја прелета растојанието од Пекинг до Њујорк за неверојатни два часа.

Брзината од 4 мах, која самата Space Transportation ја нарекува револуционерна, и со која авионот би можел да ја заобиколи Земјата за седум часа лет, е речиси двојно поголема од максималната брзина на летот на легендарниот суперсоничен авион Конкорд, која е 2,23 маха.

Тој познат патнички авион беше повлечен од сообраќај во 2003 година, по фаталната несреќа на парискиот аеродром Шарл де Гол во која загинаа 109 лица.

4.900 на час на надморска височина од 20.000 метри

Создаден со идејата за револуционизирање на интерконтиненталниот транспорт, прототипот успеа да достигне брзина од околу 4.900 километри на час на пробен лет на 27 октомври, според South China Morning Post.

За време на летот беа извршени неколку тестови кои покажаа дека леталото е способно да издржи екстремни услови на експлоатација. Беа тестирани системи за контрола на летот, електроника, топлинска изолација и цврстина на структурата на авионот.

Кинеската компанија не откри конкретни детали за погонот на новиот авион, но проценките поврзани со новите тестови, кои треба да се случат во текот на ноември, предвидуваат наскоро можно објавување на повеќе технички детали за нивната конструкција, перформанси и можности.

Дизајниран е за вертикално полетување и слетување, а производителот очекува да може да достигне висина од повеќе од 20.000 метри. Според кинески извори, првиот комерцијален лет на новиот кинески авион би можел да се очекува во 2027 година.

Од Пекинг до Њујорк за само 2 часа?

„Јунксинг прототипот“ сепак е сè уште само прототип, а со својата најавена, релативно неодамнешна комерцијализација, Кина се обидува да донесе радикална промена во воздухопловната индустрија и да се позиционира на светската авијациска карта како производител на брзи патнички авиони, многу побрзо од сегашните.

Зачлени се на нашиот е-билтен