Имплементацијата на стратешкиот за Бугарија и Европа транспортен Коридор 8 е еден чекор поблиску откако Националната компанија „Железничка инфраструктура“ ги заврши процедурите за избор на изведувач за два клучни проекти за модернизација на железничката мрежа – делницата Софија – Перник – Радомир и Ѓуешево – граница со Република Северна Македонија, јавија бугарските медиуми.
Коридорот бр. 8 треба да го поврзе Јадранското Море со Црното Море преку Италија, Албанија, Северна Македонија и бугарските пристаништа. Тој има стратешко значење за воената мобилност на НАТО и економскиот развој на балканскиот регион. Железничкото поврзување помеѓу Бугарија и Северна Македонија, во една или друга форма, е проект стар 150 години.
Победникот на првото место за проектот „Модернизација на железничката линија Софија – Перник – Радомир, железничка делница Перник – Радомир“ е ДЗЗД „ИСПА“ („Интерконекта“ ЕООД и „СА.ИЕ“ ЕООД) со договорна цена од 421.283.219 лева без ДДВ. Инвестицијата предвидува модернизација на делницата Перник – Радомир, изградба на двојна железничка линија за брзини до 160 км/ч, реновирање на развојот на пругата на станиците и целосно елиминирање на премините на ниво со патен и пешачки сообраќај. Рокот за имплементација е до средината на 2029 година.
За проектот за модернизација на железничката делница Ѓуешево – граница со Република Северна Македонија, е избрана компанијата ДЗЗД „ЃУЕШЕВО 2025“ („Трејс Груп Холд“ и „ВДХ“) со договорна цена од 97.972.691,73 лева без ДДВ. Опсегот вклучува проектирање и изградба на недостасувачките 2,4 км железничка линија до границата со нашиот југозападен сосед и реконструкција на развојот на пругата и приемната зграда на станицата Ѓуешево. Рокот за завршување на проектот е до крајот на 2028 година.