Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Европа го заострува фокусот на заштита на потрошувачите во 2025

Компаниите што оперираат во рамките на Европската Унија ќе мора да се усогласат со нови, построги правила за безбедност на производите, особено оние за секојдневна употреба. Новите прописи предвидуваат повисоки критериуми за оценување на безбедноста на производите, со поголема одговорност за производителите и властите.

Во дигиталната трговија, платформите ќе мора да обезбедат подобра следливост на производите и да овозможат полесно пријавување на ризични производи од страна на потрошувачите. Овие мерки се дел од модернизираната Општа регулатива за безбедност на производите, која ги заменува старите правила воведени пред 20 години. Според новите регулативи, сите непрехранбени производи што се продаваат во ЕУ, без разлика дали се физички или преку интернет, ќе мора да исполнуваат строги безбедносни стандарди.

Агустин Рејна, генерален директор на БЕУЦ, највлијателната асоцијација на потрошувачи во ЕУ, истакна дека овие промени се особено важни со оглед на зголемената популарност на е-трговијата. Во последната година, 7 од 10 европски потрошувачи купувале стока или услуги преку интернет.

Со овие чекори, Европската Унија поставува нови стандарди за заштита на потрошувачите, со акцент на безбедноста и довербата во еден сè поинтерактивен пазар.

Зачлени се на нашиот е-билтен