Компаниите што оперираат во рамките на Европската Унија ќе мора да се усогласат со нови, построги правила за безбедност на производите, особено оние за секојдневна употреба. Новите прописи предвидуваат повисоки критериуми за оценување на безбедноста на производите, со поголема одговорност за производителите и властите.
Во дигиталната трговија, платформите ќе мора да обезбедат подобра следливост на производите и да овозможат полесно пријавување на ризични производи од страна на потрошувачите. Овие мерки се дел од модернизираната Општа регулатива за безбедност на производите, која ги заменува старите правила воведени пред 20 години. Според новите регулативи, сите непрехранбени производи што се продаваат во ЕУ, без разлика дали се физички или преку интернет, ќе мора да исполнуваат строги безбедносни стандарди.
Агустин Рејна, генерален директор на БЕУЦ, највлијателната асоцијација на потрошувачи во ЕУ, истакна дека овие промени се особено важни со оглед на зголемената популарност на е-трговијата. Во последната година, 7 од 10 европски потрошувачи купувале стока или услуги преку интернет.
Со овие чекори, Европската Унија поставува нови стандарди за заштита на потрошувачите, со акцент на безбедноста и довербата во еден сè поинтерактивен пазар.