Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Како вашето однесување влијае на услугата во рестораните?

Кога влегувате во ресторан, веројатно ја забележувате љубезноста на келнерите, амбиентот и квалитетот на храната, но исто така и тие ги оценуваат гостите.

Келнерите обрнуваат внимание на вашата реакција кога се претставуваат, дали одржувате контакт со очите и како се однесувате кон останатите на масата.

Овие мали детали им помагаат да проценат каков гостин сте и колку внимание ќе барате.

На пример, келнерите обрнуваат внимание на тоа како нарачувате, бидејќи барањето нереални промени, како замена на евтин состојка со скапа, може да биде проблематично.

Тие исто така забележуваат дали ќе делите сметка на повеќе делови или дали сте дошле пред затворање, што може да создаде фрустрација.

Иако изгледот на гостите не кажува многу за нивното однесување, најважното нешто за келнерите е почитта.

Ако се однесувате со внимание и почит кон нив, тоа ќе придонесе за подобра услуга и пријатно искуство во ресторанот.

Келнерите работат напорно и сакаат гостите да покажат почит, бидејќи тоа создава позитивна атмосфера и подобар однос помеѓу нив и гостите.

Извор Ало.рс

Зачлени се на нашиот е-билтен