„Милка“ прогласена за „најдрска рекламна лага“ на годината

Брендот чоколадо „Милка“ доби негативно признание како „најдрска рекламна лага“ на годината, според анкета спроведена од германската организација за права на потрошувачите „Фудвоч“.

Во соопштението од „Фудвоч“ се наведува дека „Милка“ е класичен пример за „скратена инфлација“ — практика при која производот не поскапува, но неговата содржина се намалува, оставајќи ја цената иста.

Зголемување на цената и намалување на тежината

„Монделез“, производителот на „Милка“, ја зголеми цената на чоколадото од 1,49 на 1,99 евра, додека истовремено ја намали тежината од 100 на 90 грама. Според „Фудвоч“, ова значи дека реалното поскапување изнесува 48%.

Компанијата ја оправдува поскапувањето со зголемувањето на цената на какаото и други трошоци поради сложеното и нестабилно деловно опкружување.

Критики за недостаток на транспарентност

„Фудвоч“ посочува дека намалувањето на тежината не е доволно јасно прикажано, бидејќи етикетата е мала и често покриена на продавниците.

Дополнително, според статистиките, цената на чоколадото во Германија пораснала за околу 8% минатата година, додека кај некои производи на „Монделез“ поскапувањето достигнало и до 64%.

Други „награди“ за реклами и производи

На второто место во анкетата се најде пушениот лосос од норвешка компанија, критикуван поради непочитување на закони за заштита на животните.

Третото место му припадна на чоколадото „Менстру Чокобар“, кое тврди дека ги ублажува менструалните тегоби со железо и витамин Б6, но „Фудвоч“ нагласува дека нема научни докази за овие тврдења.

На четвртото место се најде маргаринот „Рама“ од Флора Фуд Груп, кој на пакувањето тврди дека содржи „100% природни состојки“, но според „Фудвоч“ содржи голем број индустриски адитиви.

Зачлени се на нашиот е-билтен