Германскиот автомобилски гигант Фолксваген забележа голем пад на профитот минатата година поради жестоката конкуренција во Кина, еден од нејзините најважни пазари, и високите трошоци за реструктуирање.
Годишниот оперативен профит на компанијата падна за 15% на годишно ниво на 19,1 милијарди евра (20,8 милијарди долари), додека нејзината оперативна маржа се намали од 7% на 5,9%.
Како дел од тековната иницијатива за заштеда на трошоците, Фолксваген предложи дивиденда од 6,36 евра по приоритетна акција, што е намалување за 30% од претходната година.
Приходите во 2024 година се зголемија за речиси 1% до 324,7 милијарди евра.
Некогаш високопрофитабилниот кинески пазар за Volkswagen генерира значително помала заработка, додека беа направени дополнителни трошоци, вклучувајќи ги и трошоците поврзани со затворањето на фабриката на Audi во Брисел.
И покрај овие неуспеси, компанијата го задржа оптимизмот за 2025 година и цели кон раст на продажбата. Приходите на целата групација се очекува да се зголемат до 5% во споредба со претходната година, при што извршниот директор Оливер Блум прогнозираше оперативна маржа помеѓу 5,5% и 6,5%.
Кон крајот на 2024 година, Фолксваген ги објави плановите за укинување на речиси четвртина од 35.000 работни места во својата основна марка VW во Германија до 2030 година, како дел од напорите за реструктуирање.
Гледајќи напред, компанијата предвидува дополнителни предизвици, вклучително и од домашната политичка несигурност, зголемените трговски ограничувања и ескалацијата на геополитичките тензии.