Воздушниот превоз од германските аеродроми станува значително поскап поради континуираниот недостиг на летови, високите даноци и такси, според анализата на цените на Германскиот воздухопловен центар (DLR), пренесува германската новинска агенција ДПА.
Цените растат дури и кај буџетските авиокомпании, покажа анализата.
Еднонасочните билети без багаж чинат во просек помеѓу околу 67 евра (78 долари) и околу 130 евра, соопшти DLR по анализата на цените на четирите најважни даватели на нискобуџетни летови од Германија.
Пред една година, опсегот беше помеѓу 66 и 110 евра.
Ryanair повеќе не е најевтиниот давател
Ryanair беше најевтиниот давател во тоа време, но просечната цена на билетите на ирската авиокомпанија сега се зголеми од 66 евра на околу 80 евра во рок од една година.
Во меѓувреме, подружницата на Луфтханза, „Еуровингс“, останува најскапиот провајдер, бидејќи наплаќа просечно 130 евра за еднонасочен лет, во споредба со 110 евра минатата година.
„Изиџет“ останува на средина од листата, со цени кои малку се зголемија од 84 евра на 86 евра, додека „Виз Ер“, специјализирана за летови до Источна Европа, е најевтината авиокомпанија со цени кои паднаа од 94 евра на 67 евра.
ДЛР анализираше бројни европски рути од 11 март, испитувајќи четири периоди на резервација однапред од еден ден до три месеци.
Билетите во последен момент генерално беа најскапи, почнувајќи од 119 евра (Виз Ер) до 169 евра (Еуровингс), додека резервацијата три месеци однапред ги намали просечните цени на помеѓу 46 евра (Рајанер) и 90 евра (Еуровингс).
Највисоката регистрирана еднонасочна цена беше 499,99 евра за лет на „Еуровингс“ од Дизелдорф до Стокхолм резервиран една недела однапред.
Германскиот воздушен сообраќај заостанува во споредба со остатокот од Европа
Повеќе од пет години по почетокот на пандемијата Ковид-19, германскиот воздушен сообраќај останува под нивоата пред кризата.
Германското здружение за воздухопловство (BDL) известува дека капацитетот на седишта во Германија е на 93% од бројките од 2019 година до ноември, додека другите европски земји го надминале капацитетот пред пандемијата за околу 10%.
Заостанувањето во голема мера се должи на тоа што нискобуџетните превозници ги избегнуваат поскапите аеродроми во Германија. Буџетските авиокомпании работат со само 85% од нивниот капацитет пред кризата во Германија, во споредба со 133% на други места во Европа. BDL повикува на укинување на данокот за воздушен сообраќај и федерална поддршка за трошоците за безбедност на аеродромите.
Рајанер, најголемиот нискобуџетен превозник во Европа, силно се прошири низ целиот континент, но ги намали услугите на германските аеродроми како Хамбург и Берлин.
Главниот извршен директор Еди Вилсон рече дека повисоките профити на други места го спречуваат проширувањето во Германија и тој понуди да ја удвои германската флота на Рајанер на 60 авиони ако владата ги намали трошоците, вклучувајќи даноци и такси.