Пазарниот удел на Tesla во Европа продолжи да опаѓа во февруари, бидејќи продажбата на компанијата опадна втор последователен месец, и покрај севкупниот раст на регистрациите на електрични возила (EV) низ целиот континент.
Податоците од Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA) открија дека продажбата на Tesla во Европа е намалена за 42,6% досега оваа година, бидејќи економското забавување и зголемената конкуренција извршија притисок врз индустријата. Во февруари, Tesla имаше само 1,8% од вкупниот пазар на автомобили и 10,3% од сегментот на електрични возила со батерии (BEV), што е значително помалку од 2,8% и 21,6%, соодветно, пред една година. Компанијата продаде помалку од 17.000 автомобили во Европската унија, Британија и земјите од Европската асоцијација за слободна трговија, во споредба со над 28.000 во истиот период минатата година.
Падот доаѓа бидејќи Tesla се соочува со растечки предизвици во Европа, со релативно ограничена и застарена постава на возила во споредба со конкурентите. Традиционалните производители на автомобили и кинеските производители на ЕВ лансираат понови и често подостапни модели, со што се интензивира конкуренцијата на пазарот.
Контроверзните политички потези на извршниот директор Илон Маск, вклучително и неговите ангажмани со екстремно десничарските партии во Европа, исто така предизвикаа загриженост за угледот на брендот и потенцијалното влијание врз продажбата.
И покрај борбите на Тесла, европскиот пазар на електрични возила доживува брза експанзија. Вкупната продажба на BEV во регионот се зголеми за 26,1% во февруари во споредба со претходната година, иако вкупната продажба на автомобили се намали за 3,1%.