Апасиев со директен удар по Ѓорѓиевски: „маче со фејкерска ароганција“

Димитар Апасиев повторно влезе фронтално во кампањата за Скопје – но овојпат не со напад кон власта, туку кон кандидатот на ВМРО-ДПМНЕ за градоначалник на Град Скопје, Орце Ѓорѓиевски. Лидерот на Левица јавно го омаловажи Ѓорѓиевски по неговото присуство на ТВ-дебата и го нарече „маче со фејкерска напувана ароганција“, обвинувајќи го дека е храбрит само на партиски митинзи и пред свои луѓе, а немоќен кога ќе остане сам во директен политички судир. Според објавеното во „Независен“, Апасиев тврди дека Ѓорѓиевски нема личен кредибилитет и дека неговата самоувереност е напумпана, вештачка.

Ова е дел од подолга војна која одамна не е само меѓу СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ. Последните недели фронтот за Скопје станува триаголник: актуелната градоначалничка Данела Арсовска, која ги оптоварува противниците со приказни за корупција и „дивоградби“; кандидатот на ВМРО-ДПМНЕ, Орце Ѓорѓиевски, кој се обидува да се наметне како „чист рестарт“; и Апасиев, кој агресивно се обидува да го делегитимира Ѓорѓиевски токму на полето на моралот и интегритетот. Арсовска веќе јавно го нападна Ѓорѓиевски дека зад себе остава „дивоградби“ и политички зделки, а вината за ѓубрето низ Скопје ја префрли кон кадри блиски до ВМРО-ДПМНЕ во управувањето со „Комунална хигиена“.

Во тој амбиент, Апасиев настапува како неформален обвинител од страна. Неговата реторика има две цели. Прво, да удри директно во личниот имиџ на Ѓорѓиевски – што е важно затоа што ВМРО-ДПМНЕ се обидува да го продаде како фигура што ќе ја „исчисти“ Скопје од корупцијата и хаосот. Второ, да покаже дека ВМРО-ДПМНЕ не е избор на „промена“, туку избор на истите навики со ново лице. Левица одамна обвинува дека луѓе блиски до ВМРО-ДПМНЕ – преку обезбедувачки фирми, јавни тендери и локални структури – ја претвораат државата во партиски пазар, а дека Ѓорѓиевски е само уште еден канал на таа мрежа.

Клучно прашање е зошто Апасиев воопшто го прави ова. Формално, Левица настапува како антисистемска опција која ги удира сите „стари партии“. Но политички, целта е очигледна: да му ја одземе на ВМРО-ДПМНЕ монополската улога на главен опозициски глас во главниот град. Во Скопје постои значаен слој гласачи кои се разочарани од актуелниот градски хаос – ѓубре, корупциски скандали во јавните претпријатија, судири меѓу коалициски партнери – но не се автоматски подготвени да гласаат за кандидат на ВМРО-ДПМНЕ. Апасиев се бори токму за тие луѓе, убедувајќи ги дека Ѓорѓиевски не е „решение“, туку „фејк самодоверба“.

Зачлени се на нашиот е-билтен