„Дали си ти мојот дом?“: нова кампања на ЈП Лајка за вдомување на најдолго чеканите кучиња

ЈП „Лајка“, во соработка со режисерката Ана Јакимска и фотографот Александар Чокревски, ја лансира кампањата „Дали си ти мојот дом?“ — потсетник дека зад секоја кафезна врата стои карактер, навика, надеж. Во центарот се кучињата кои со години чекаат човек; силни, емотивни фотографии ги сместуваат во топли, секојдневни сцени — кујнска маса, неделен одмор, попладневен прозор — каде недостига само едно: новиот сопственик што ќе ја дополни сликата.

Од ЈП „Лајка“ порачуваат дека овие животни не се статистика туку личности со свои приказни. Кампањата ги поканува граѓаните да ги запознаат најдолго задржаните штитеници, да ја видат нивната нежна страна и да дознаат како да им подарат нов почеток. Дел од мотивацијата е да се разбијат предрасудите: возрасно куче може да биде прекрасно мирно друштво, одлично за семејства и за луѓе со динамична работа, токму затоа што е воспитано и благодарно за вниманието.

Кампањата ќе се развива преку изложби и објави на социјални мрежи со конкретни профили на кучиња: возраст, темперамент, основни навики, препорачан тип семејство. Намерата е процесот на вдомување да стане појасен и поодлучен — со советување за првите недели, вакцинации и одговорно сопствеништво. Пораката е едноставна: „Домот има место за уште еден член — особено за оној што најдолго чека.“

Ако размислувате за вдомување, првиот чекор е запознавање во засолништето и краток разговор со тимот. На располагање се и опции за привремено згрижување, како мост до трајно семејство. Мал гест за вас може да биде цел универзум за нив.

Зачлени се на нашиот е-билтен