Германија и Италија се здружуваат за забрана на автомобили со високи емисии до 2035 година: Еве го планот

Германија и Италија се здружуваат за забрана на автомобили со високи емисии до 2035 година.

Германија и Италија се здружуваат за забрана на автомобили со високи емисии до 2035 година.
Берлин и Рим повикаа на ревизија на законите на ЕУ за емисии на автомобили за да се избегнат „несразмерни казни“ за производителите

Германија и Италија се здружија за да побараат измени во забраната на ЕУ за емисии на нови автомобили до 2035 година, нагласувајќи дека возилата „напојувани со обновливи горива“ сè уште треба да бидат „подобни за регистрација“ по тој рок, според заедничкиот меморандум до Европската комисија, добиен од Euractiv.

Овој потег претставува поотворена координација меѓу двете земји, претворајќи ги претходно паралелните национални приговори во заедничка кампања за преиспитување на целта за 2035 година. Споменувањето на „обновливи горива“ сугерира дека Германија можеби се приближува кон долгогодишната позиција на Рим дека новите автомобили што користат биогорива треба да бидат дозволени по 2035 година, иако тој термин не е експлицитно наведен во документот.

Тие, повикаа на „признавање на возила со ниски или нула емисии, освен електрични возила на батерии по 2035 година“, наведувајќи дека блокот треба да ги цени намалувањата на емисиите „долж целиот вредносен синџир или преку употреба на обновливи горива“.

Германија претходно се бореше против забраната за мотори со внатрешно согорување и доби законски исклучок што им овозможува на идните автомобили да користат „CO2 неутрални горива“. Ознаката генерално се толкува како синтетички горива, познати како е-горива, кои се произведуваат со користење на заробен јаглерод и водород, но не и биогорива, кои се произведуваат од култури или отпад од биомаса и честопати имаат полабави критериуми за одржливост иако се обновливи.

Во меморандумот понатаму се повикува Брисел да ја зачува улогата на хибридите со приклучок, електричните возила со продолжен домет, возилата на горивни ќелии и други „идни технологии“ што можат да придонесат за намалување на емисиите.

Двете земји, исто така, повикаа на побрза изградба на станици за полнење и водород, како и намалување на регулаторните трошоци во автомобилската индустрија. Тие предложија стандардизација на јавните точки за полнење низ цела ЕУ, слично на европскиот систем за мобилен роаминг што им овозможува на корисниците да патуваат низ ЕУ без дополнителни трошоци.

Коалицијата под притисок

И талијанскиот министер за претпријатија Адолфо Урсо рече: „Се наоѓаме на пресвртница: денес започнува нова фаза за европската индустрија“, опишувајќи ја заедничката иницијатива како „писмо со кое се повикува Комисијата веднаш да го промени курсот во автомобилската политика“.

„Заедно го покажуваме патот кон зелена транзиција што е навистина одржлива во еколошки, социјални и економски поглед, надминувајќи ги идеолошките ограничувања на Зелениот договор“, додаде Урсо.

Сепак, германската коалициска влада се чини поделена по ова прашање. Урсо тврди дека заедничкото писмо го потпишала и министерката за економија и енергетика на демохристијаните, Катерина Рајхе.

Сепак, министерот за животна средина Карстен Шнајдер, член на помладиот коалициски партнер, социјалдемократите, отворено го бранеше рокот до 2035 година во интервју објавено во германскиот весник „Ди Цајт“ во понеделник.

Зачлени се на нашиот е-билтен