Бројките за изгубените работни места се шокантни, а причините се подлабоки отколку што изгледаат на прв поглед. Од глобални притисоци до внатрешни слабости, во позадина има повеќе од само статистика.
Според податоците од анализата на консултантската фирма EY, германската автомобилска индустрија претрпе сериозен пад во изминатата година, а околу 51.500 работни места беа изгубени, што претставува речиси 7% од вкупната вработеност во тој сектор.
Целиот индустриски сектор забележа намалување од 2,1% на вработеноста за годината до 30 јуни, или околу 114.000 работни места, што ја намали вкупната индустриска работна сила на 5,42 милиони.
Од 2019 година, индустријата во Германија изгуби околу 245.000 работни места, што претставува пад од 4,3% во целиот сектор.
Приходите од индустријата паднаа осми квартал по ред.
Имено, во вториот квартал е забележан пад од 2,1%, додека падот на приходите во автомобилската индустрија изнесуваше 1,6%.
Главните предизвици со кои се соочува секторот вклучуваат: слаба побарувачка, силна конкуренција од кинескиот пазар, бавен премин кон електрични возила, високи трошоци за енергија, слаба домашна побарувачка и влошување на трговските односи со САД.
Сето ова го отежнува извозот во Кина уште повеќе.
Големите компании како што се Mercedes, Volkswagen, Bosch, Continental и ZF најавија обемни мерки за намалување на трошоците, додека Porsche планира да ја затвори својата подружница за батерии Cellforce.
EY предупредува дека овие трендови би можеле сериозно да ги ограничат можностите за вработување на млади дипломирани студенти во автомобилската индустрија, особено инженери, ситуација што не е видена долго време.