Од едно мало креативно студио во париски Монмартр во 1926 година, до една од најмоќните комуникациски групации во светот – приказната на Publicis е приказна за лав кој никогаш не се предава. Век исполнет со пожари, војни, економски кризи и технолошки револуции, но и со бескрајна креативност, визија и човечка упорност.
Во пресрет на нивниот стоти роденден во 2026 година, Publicis Conseil – агенцијата што ја основал Marcel Bleustein Blanchet – ја создаде годишната „Wishes“ кампања која оваа година прераснува во вистинско филмско патување низ времето. Филм кој го слави духот што ја обликувал компанијата сто години: отпорот, иновацијата и вербата дека секоја криза е можност.
Комбинирајќи играна продукција и вистински актери со најновите алатки за GenAI, 2D и 3D визуелизации, Publicis успева да оживее сцени од сопствената историја – од архиви стари цел век, до целосно дигитално реконструирани моменти кои никогаш претходно не биле визуелно документирани. Четвртина од филмот е снимка во живо, а остатокот е создаден со интелигентни системи и иновативни платформи на самата Група.

Тимот составен од AI архивисти, prompt артисти и креативни директори обработи над 4.500 реални фотографии и документи за да создаде 150 уникатни кадри – процес во кој секој кадар можеше да се роди одново, повторно и повторно, сè до совршенство. Ова не е само технички подвиг, туку и јасна порака: иднината на AI е во луѓето кои ја обликуваат.
„2026 ќе биде посебна година. Ја завршуваме нашата прва стотка, во која од мал hot shop станавме најголемата индустриска група,“ вели Arthur Sadoun, претседател и извршен директор на Publicis Groupe. „Три пати се дигавме од пепелта – буквално – и уште многу пати се измислувавме одново. Тој дух на отпор е срцето на нашиот лав.“
Филмот „A Lion Never Gives Up“ не е само ретроспектива, туку и манифест. Поглед кон иднината во која технологијата и човештвото стојат рамо до рамо. Во која новиот век на Publicis почнува токму таму каде што завршува првиот – со храброст, почит и со верба дека ништо не е невозможно.

