Според статистиката за дефекти на германското автомобилско здружение ADAC, електричните автомобили се расипуваат поретко од оние со бензински мотор.
Помеѓу е-автомобилите напојувани со литиумски батерии, првпат регистрирани од 2020 до 2022 година, забележан е одреден дефект кај 4,2 од секои 1.000. За возилата на бензин и дизел тој удел е 10,4 промили.
Во исто време, статистиката за дефекти покажува дека доверливоста на електричните автомобили се зголемува од година во година.
Посебен пад на зачестеноста на дефектите е забележлив кај оние од последната набљудувана година.
ADAC го припишува ова на елиминирање на детските болести и слабости кои се појавија во раното производство на електрични автомобили.
Батеријата, класичната стартна батерија и за бензин и за е-автомобили, е најчестиот дефект кај двете групи возила.
ADAC ги регистрира сите дефекти што предизвикаа екипите за помош на пат да излезат на терен.