СДСМ ја продолжува кампањата со јасна цел: борба во вториот круг за 17 градоначалнички места и максимална излезност на гласачите кои ѝ дадоа доверба во првиот круг. Пораката е двостепена – мобилизација на сопствениот електорат и проширување кон гласачите на кандидатите што отпаднаа – со теза дека „чесната понуда“ и реалните програми заслужуваат шанса да се претворат во локална политика.
Според партијата, повеќе од 155.000 избирачи веќе испратиле сигнал дека кандидатите на СДСМ имаат кредибилитет; вториот круг треба да го претвори тој сигнал во одлучувачка разлика.
Во овој пресек, СДСМ ги адресира и неопределените: ги повикува граѓаните што гласаа за други опции да дадат поддршка на нејзините кандидати, нагласувајќи дека тие „работат во интерес на сите граѓани“ и имаат планови што можат да се реализираат во реални рокови и буџети.
Рамката е поставена контрастно – наспроти „неспроведените ветувања“ на ВМРО-ДПМНЕ – со намера вториот круг да стане проверка на изводливост, а не на реторика. Во локален контекст, тоа значи став за инфраструктурата, комуналните услуги, урбанистичкиот ред и транспарентноста на трошоците: теми што директно ја мерат ефикасноста на идните градоначалници.
Ако повикот за масовност се претвори во навистина висока излезност и ако пораката за „реални програми“ ја убеди средината што колеба, СДСМ може да ја претвори бројката од првиот круг во извршна моќ