Стојковски: Куманово заслужува поинаков концепт — време е граѓаните да бидат бренд

На прес-конференција независниот кандидат за градоначалник Горан Стојковски – Диро порача дека Куманово поинаков концепт и нов пристап се нужни по долгите години на „континуитет“. Им се заблагодари на сите што гласаа во првиот круг, вклучително и за противкандидатите, оценувајќи дека „во Куманово живее демократијата“ и дека вториот круг е шанса градот да се насочи кон модели што ги ставаат граѓаните во центарот.

Стојковски ја постави трката како судир на две визии: продолжување на истата политика од 2008 година, наспроти „дисконтинуитет“ со кој, како што рече, „доста е од бренд-човек — време е граѓаните на Куманово да бидат бренд“. Според него, градот треба да се ослободи од логиката „човек што се знае“ и да избере „човек што сака да работи и да учи“, со програмски цели мерливи во рок и резултат.

Во повикот за излезност в недела, кандидатот го употреби историскиот наратив за градот и најави „уште еден историски момент“ доколку Куманово се определи за промена. „Куманово ќе расте, ќе се обновува и ќе живее“, порача Стојковски, додавајќи дека изборот е помеѓу навика и нов концепт, а не помеѓу партии.

Зачлени се на нашиот е-билтен