Тајната причина зошто сè уште мора да користиме режим на авион во лет: Авиокомпаниите нема да ви го признаат ова

Ако барате брз одговор, еве го: постојат две причини зошто капетанот или екипажот на летот нè замолуваат да го вклучиме режимот на авион на мобилниот телефон во авионот. Првата е можноста за електронско блокирање на авионот, односно неговите електронски уреди, а втората е да нè натера да обрнеме внимание за време на полетувањето и слетувањето.

„Режим на авион“ е поставка на вашиот телефон што ја исклучува целата радио комуникација во двата правци. Обично можете повторно да го овозможите Wi-Fi или Bluetooth откако ќе го активирате, но активирањето на режимот на авион ќе ги исклучи сите дојдовни и појдовни сигнали од вашиот телефон. Овој режим постои како брз начин да се исклучи сè одеднаш, по потреба додека сте во авион.

Сега, малку повеќе за тоа зошто сè уште мора да го правиме тоа. Никој не вели дека вашиот телефон ќе предизвика проблем со електрониката во авионот, но постои шанса. Иако FAA нема податоци што покажуваат дека употребата на мобилен телефон го предизвикала проблемот, можноста постои.

Модирање на авион – реликт од минатото или вистинска потреба

Постои шанса ова да се случи со две специфични работи: слушалките што ги користат пилотите за комуникација и висинометарот на авионот. Повторно, веројатно нема да биде проблем и нема податоци што покажуваат дека некогаш постоел, но радиофреквенциите и брановата должина на некои сигнали се преклопуваат на овие два системи.

Ако се сеќавате кога имавме безжични фиксни телефони, можеби се сеќавате дека тие можеа да се мешаат во телевизиските емитувања или дури и да ги слушаат возачите на камиони како зборуваат на C.B. радио. Ова е затоа што фреквенциите што се користат се многу блиску една до друга, а едниот сигнал може да биде доволно силен за да се преклопи со другиот. Смешно е да се слушне како телефонот го тера телевизорот да пука и да звучи. Не е смешно ако обидот да се јавите на пријател го одвлекува вниманието на пилотот додека разговара со копилотот или стјуардесата.

Пречките со висиномерите во авионите се уште еден потенцијален проблем што веќе предизвика проблеми – не за авионите, туку за мобилните оператори.

Без да навлегувам премногу технички, објаснувањето е дека спектарот на бранови должини „C опсег“ што се движи од 3,7 до 3,98 GHz е продаден на телефонски оператори за употреба со 5G мрежи. Висиномерите во авионите работат во опсег од 4,2 до 4,4 GHz. Превозниците како AT&T и Verizon мораа да ги прекинат плановите за воведување делови од нивните 5G мрежи во близина на аеродромите бидејќи сигналите се доволно блиску за да се преклопуваат и да се мешаат. Авионот треба да знае колку високо е над земјата, а некои 5G кули би можеле да предизвикаат пречки.

Ако летате доволно ниско за вашиот телефон да се обиде да се поврзе користејќи ги овие фреквенции, постои можност тоа да предизвика пречки.

Сето ова се сведува на теоријата дека може да се случи, а не дека дефинитивно ќе се случи. Кога конзервата е полна со луѓе во воздухот, сè што има потенцијал да предизвика пад на авионот е голем проблем. Пилотот и авиокомпаниите нема да ризикуваат и нема да ви кажат да го исклучите телефонот. Ако не послушате, може да има последици. Звучи глупаво, но тоа е тоа што е

Уште една работа – исклучувањето на телефонот значи дека не се обидувате да му испратите порака на пријател или шеф додека авионот е на пистата. Стјуардесите сакаат да обрнете дополнително внимание за време на полетувањето и слетувањето, па затоа исклучувањето на телефонот е вистинскиот начин да се осигурате во тоа….

Зачлени се на нашиот е-билтен