Голем број луѓе ја посетуваат Венеција секој ден, што ги прави мештаните да бидат на мака.
Сега гневот на мештаните е подигнат на повисоко ниво бидејќи туристите открија и евтини гондоли, односно фериботи, кои чинат само 2 евра, поради што има и гужви.
Возењето со гондола е еден од симболите на овој магичен италијански град, но обично чини околу 90 евра за 30 минути.
Сепак, таканареченото трагето ги транспортира патниците од едниот брег на Големиот канал до другиот, што е многу корисна услуга бидејќи има само четири моста преку него.
Неодамна, инфлуенсерите открија поевтина опција бидејќи на некои места по должината на Големиот канал има специјални станици каде што можете да се качите на бродови кои изгледаат како гондоли, но се пошироки и подолги.
Ѓаволот ја однесе шегата кога возењето од две евра привлече голем број луѓе, што сега предизвикува долги редици за качување.
Ова особено го нервира локалното население, за кое трагето е неопходен начин на транспорт.
Некои веруваат дека цената за оние кои го користат за забава треба да биде повисока, додека други предлагаат целосно отстранување на станиците од Google Maps.
Незадоволството расте бидејќи стотици илјади посетители пристигнуваат во градот за Венецискиот филмски фестивал, што би можело дополнително да го оптовари ограничениот сервис.

„Фериботите треба да бидат бесплатни за локалното население“
На станицата Сан Тома, Трагето ги носи патниците преку Големиот канал на стратешка точка, околу половина пат помеѓу мостот Риалто и мостот Академија.
Пред неколку години, услугата беше тивка и повеќето од корисниците беа локални жители.
Но, бидејќи фериботите станаа и туристичка атракција на социјалните медиуми и дел од навигацијата на Google, редовите сега се протегаат по должината на брегот.
Веќе има повисока цена за посетителите – 2 евра наместо 0,70. Но, некои локални жители бараат уште појасна разлика во цената.
„Се обидуваме да им објасниме на туристите дека Венецијанците се на прво место бидејќи услугата е наменета за жителите, но тоа не е лесно; многумина не разбираат или брзаат“, рече Маурисио Гали, кој работи на една од станиците.
Се предлага да се отстрани трагет од Google Maps
Чецилија Тонон, раководителка на советничката група „Венеција е наша“, вели дека со години бара од властите да го решат проблемот со застојот на железничките станици.
Додека станиците вапорето, еден вид воден автобус, имаат посебни влезови за жителите и нерезидентите, нема простор за сличен систем на станиците трагето.
Затоа Тонон верува дека решението би можело да биде отстранување на станиците трагето од Google.
Минатата година, Барселона го користеше истиот трик, отстранувајќи ја автобуската линија 116, која застанува во познатиот Парк Гуел, од мапите на Google и Apple, со цел да се намали застојот.
Сепак, самите гондолиери не се согласуваат целосно со таа идеја, бидејќи се плашат дека тоа би било штетно за нивниот бизнис.
Со оглед на намалувањето на населението на Венеција, нерезидентите се клучен извор на приход.
Но, тие нагласуваат дека туристите треба да го користат трагетото само кога навистина им е потребно како превоз, а не како поевтина замена за гондолата.
„Секој што го претставува возењето со гондола како ферибот треба да биде казнет“, рече главниот гондолиер на фериботот, Гали.