Xiaomi автомобил од соништата

Xiaomi брзо го освојува кинескиот пазар на електрични автомобили со моделите SU7 и YU7. Тие планираат да се прошират на европскиот пазар до 2027 година, таргетирајќи ги клиентите заинтересирани за возила со високи перформанси.

Xiaomi, познат како гигант на пазарот на паметни телефони, веќе ја освојува автомобилската индустрија во Кина. Нивниот прв модел, супер-седанот SU7, стана вистински хит, а импресивното софтверско решение и супериорното корисничко искуство дури и ги добија пофалбите на извршниот директор на Ford. Побарувачката е толку голема што е речиси невозможно да се купи SU7 денес без да се чека.

Тие неодамна го претставија YU7, првиот SUV на компанијата, кој веднаш привлече огромно внимание и ентузијазам од експертите. Овој успех го поттикнува Xiaomi да продолжи и да освојува нови пазари со посебен фокус на Европа.

Големи планови за Европејците

Xiaomi планира да ги лансира своите електрични возила во Европа до 2027 година. Нивната автомобилска дивизија веќе постави рекорд со испорака на 81.000 електрични автомобили во вториот квартал од оваа година, со над 30.000 испорачани возила во јули. Овие бројки јасно покажуваат колку е голема побарувачката.

Одѕивот на отворањето на нарачките за YU7 беше зачудувачки, со дури 240.000 резервации за само 18 часа. Покрај тоа, SU7 Ultra го сруши својот рекорд на патеката во Нирбургринг за електрични автомобили во април, потврдувајќи го Xiaomi како сериозен конкурент и во сегментот на перформанси.

Тесла мора да се има на ум

Аналитичарите истакнуваат дека кинеските компании како Xiaomi сега имаат поголема веројатност да го престигнат американскиот лидер во областа на електричните возила. Предизвикувачот стана конкурентен не само по цена, туку и по дизајн и квалитет.

„Погледнете го Xiaomi YU7, изгледа како Ferrari или Aston Martin SUV и има слична цена како Toyota Camry“, велат експертите. Тие исто така сугерираат дека Tesla треба да размисли за воведување повеќе електрични автомобили со традиционален волан за да остане конкурентен во ерата на сè пософистицирани електрични возила.

Кинескиот пазар е заситен, но Xiaomi носи сила

Пазарот на електрични возила во Кина сега е исклучително конкурентен и заситен, при што многу производители се борат да преживеат. Сепак, Xiaomi покажува дека има сила да остане релевантен играч благодарение на комбинацијата од најсовремена технологија и силна позиција во електрониката.

Сепак, долгорочниот раст зависи од експанзијата на глобалните пазари. Затоа влегувањето на европскиот пазар е логичен чекор, бидејќи царинските правила таму за кинески електрични и хибридни автомобили дозволуваат поповолни услови од американскиот пазар.

Европа како идеална нова арена

Европските клиенти се повеќе заинтересирани за високо-перформансни електрични возила, што Xiaomi го гледа како можност за експанзија. Кинеските компании како што се Zeekr, BYD и Leapmotor веќе се присутни на пазарот, па Xiaomi ќе има конкуренција, но и подготвена публика.

Иако сè уште не е познато кои модели ќе се продаваат во Европа, се очекува SU7 и YU7 да бидат меѓу првите кандидати. Xiaomi веројатно ќе продолжи со стратегијата на агресивно ценообразување, што досега му донесе успех во Кина и може да биде клучот за освојување и на европскиот пазар.

Забрането е преземање на дел или на целиот текст и/или фотографија/видео, без наведување и поврзување на изворот и авторот, и во согласност со одредбите од условите за користење на WMG и Законот за јавно информирање и медиуми.

Зачлени се на нашиот е-билтен