Убиството на директорот на UnitedHealthcare го разгоре гневот на пациентите поради осигурувањето

Неодамнешното убиство на Брајан Томпсон, извршен директор на UnitedHealthcare, го привлече вниманието на јавноста кон растечките фрустрации кон здравствениот систем на САД, особено околу здравственото осигурување.

Зголемените трошоци и зголемената сложеност во покриеноста оставија многу пациенти да се борат за пристап до потребната медицинска нега. На пример, пациентите со хронична болест често се соочуваат со бариери како што се одбивање на барањата и одложување на претходното овластување, што ги спречува да добијат навремен и адекватен третман.

Податоците укажуваат на забележителен пораст на одбивањата на барањата за трошоците за здравствена заштита во последните години. Во 2024 година, одбивањата на барањата се зголемија за 31% во споредба со 2022 година, според истражувањето на Experian. Претходните овластувања, процес кој бара одобрение од осигурителот за медицински услуги, исто така значително пораснаа, со 46 милиони барања регистрирани во 2022 година во споредба со 37 милиони во 2019 година. Многу пациенти ги напуштаат третманите или доживуваат негативни здравствени исходи поради овие одложувања, што придонесува за фрустрации искажани и од пациентите и од лекарите.

Осигурителната индустрија ги наведува зголемените трошоци како клучен предизвик, делумно поттикнат од консолидацијата на болниците, ординациите и осигурителите. Компаниите како UnitedHealthcare тврдат дека преговараат за цените за да ја направат грижата поприфатлива, но пациентите често сметаат дека снаоѓањето околу тоа што им е покриено со осигурувањето е покомплексно. Истражување од Американското медицинско здружение во 2023 година откри дека 94% од лекарите пријавиле доцнење во грижата поради претходни овластувања, а 23% забележале сериозни несакани настани за пациентите.

Пациентите на кои им е ускратено осигурувањето често се соочуваат со значителни финансиски оптоварувања. Жалбите против одбивањето на барањата ретко успеваат, а федералниот закон ја ограничува отштетата во такви случаи, обесхрабрувајќи ги правните предизвици. Организациите како што е Фондацијата за застапување на пациенти известуваат дека решавањето спорови сега бара значително повеќе напор, со просечно 27 повици или испратени е-маилови потребни за да се подмири едно побарување во 2024 година, во споредба со 16 во 2018 година.

Трошоците за здравствена заштита исто така се зголемија во последниве години. Американците продолжуваат да плаќаат повеќе за премии за здравствено осигурување, трошоци од џеб, фармацевтски производи и болнички услуги од која било друга земја. Дури и кога профитот на компаниите расте – акциите на UnitedHealth речиси двојно се зголемија во текот на пет години – пациентите и давателите на услуги се соочуваат со зголемени пречки во пристапот до прифатлива и навремена нега.

Индустријата се соочува со повици за реформи за да се насочат процесите и да се обезбедат подобри резултати за пациентите. Групите за застапување ја нагласуваат потребата за поефикасен и поправеден здравствен систем, адресирање на системските прашања што оставаат милиони луѓе да се борат да си дозволат и да пристапат до основните медицински услуги.

Зачлени се на нашиот е-билтен