Јавноста во Македонија денеска се запозна со Афродити Латинопулу, европратеничката од Грција која на дебатата за извештајот за нашата земја во Европскиот парламент на говорница рече дека таа „вистинската Македонка, а не лажна како тие од Скопје“.
Афродити Латинопулу е родена на 29 април 1991 година во Солун. Таа е грчка политичарка, основачка и лидерка на крајно десничарската политичка партија „Глас на разумот“. Беше избрана за членка на Европскиот парламент на изборите за Европскиот парламент во 2024 година.
Афродити Латинопулу е гласен критичар на Северна Македонија, особено во врска со спорот за името на Македонија. Таа е критична кон употребата на симболи и фигури од страна на Северна Македонија што Грција ги смета за дел од своето културно наследство, како што се Сонцето од Вергина и Александар Велики. Латинопулу, исто така, ја обвини Северна Македонија за промовирање иредентистички претензии, сугерирајќи желба за територијална експанзија во Грција, Бугарија, Албанија и Србија.
Идеологијата на Латинопулу е опишана како ултранационалистичка, антикомунистичка и крајно десничарска. Таа е против правото на абортус, се спротивставува на ЛГБТ правата и изразува хомофобични, трансфобични и антиимигрантски ставови. Постојано повикува на затворање на границите. Латинопулу е исто така отворено за смртна казна.
Иако самате себеси не се нарекува крајно десничарка, таа активно ги поддржува и соработува со европски политичари кои често се поврзуваат со оние кои некои ги обвинуваат дека се од екстремната десница, како што се Марин Ле Пен и Џорџија Мелони. На 29 јуни 2024 година, таа ги повика француските граѓани да гласаат за Марин Ле Пен и Џордан Бардела за борба против „исламизацијата“, запирање на имиграцијата и спречување на демографското „самоубиство на Европа“ на она што таа го смета за нејзино домородно население.
Таа изрази восхит кон Виктор Орбан, наведувајќи дека тој „нема нула нелегални мигранти и го слуша и почитува својот народ“, обвинувајќи ги повеќето други европски лидери дека ги игнорираат желбите на гласачите за помала миграција.
Таа постојано предизвикуваше реакции со своите ставови за биолошката природа на жените и половите и други прашања за човековите права, кои неколку грчки новинарски организации ги осудија како говор на омраза.