Немаше најави, соопштенија за медиумите или спектакли. Промената беше воведена тивко и речиси незабележливо, објавува Auto Bild.
Од февруари оваа година, познатата ѕвезда повеќе не е прикажана во хромирано тродимензионално издание, но во сите официјални комуникации на производителот е прикажана рамна и во бела боја.
Новиот, минималистички дизајн веќе може да се види во годишниот извештај, на социјалните мрежи, во е-пошта и официјални меморандуми. Сепак, ретро ентузијастите можат да воздивнат со олеснување: познатата сребрена 3D ѕвезда сè уште доминира на хаубите, воланите и другите делови од возилото.
Како што вели компанијата, одлуката за промена намерно не била споделена со јавноста. Целта на новиот изглед е брендот да се направи помодерен, почист и поефикасен. И, секако, подобро е прилагодено на дигиталните канали бидејќи „рамната“ верзија едноставно подобро функционира на екраните.
„Со освежување на нашиот корпоративен дизајн, Mercedes-Benz го намалува присуството на црната боја како доминантна боја во визуелниот идентитет на брендот. Во комбинација со 2D верзијата на нашето лого, ѕвездата на Mercedes, за печатени и дигитални медиуми, изгледот ќе биде посовремен и визуелно конзистентен. Тридимензионалната ѕвезда ќе продолжи да ги краси нашите возила и архитектонски елементи, а како заштитен знак отелотворува безвременска елеганција, иновација и врвна изработка“, изјави портпаролот на Mercedes.
Сепак, белата ѕвезда не е сосема нова. Уште во 2007 година, Mercedes накратко си играше со рамна верзија, но брзо ја напушти. Веќе во 2010 година, за време на тогашниот шеф Дитер Цетче, компанијата се врати на тродимензионалниот дизајн бидејќи изгледаше попрестижен. Сега доаѓа вториот обид, во ерата кога едноставноста стана нов стандард на луксуз.

Како беше создадена ѕвездата на Mercedes?
Тридимензионалната ѕвезда датира од 1909 година и ја симболизира визијата на Дајмлер, мотори за копно, вода и воздух.
Првпат се користела на разгледници и промотивни материјали, а во 1911 година официјално била регистрирана како трговска марка.
По спојувањето на компаниите Дајмлер и Бенц во 1926 година, бил создаден брендот Мерцедес-Бенц. Новата верзија на логото потоа ги комбинирала трокраката ѕвезда и ловоровиот венец што ги користела компанијата на Бенц.
Дизајнот имал различни варијанти – од златната верзија, преку ловоровиот венец, до денешниот рафиниран изглед. Сепак, ѕвездата никогаш не исчезнала.