Европа добива нова ноќна железничка линија што ќе ги поврзува Базел, Копенхаген и Малме. На рута од 1.400 километри, возот ќе поминува низ некои од најубавите градови и предели во Европа три пати неделно, нудејќи удобно и еколошки одржливо патување од Швајцарија до северна Скандинавија
Патувањето со воз станува сè повеќе омилен начин на патување – бавно, опуштено, уживајќи во удобните купе и погледите низ прозорецот. Во многу европски земји има вистински бум на ноќните возови со вагони за спиење, тематски и ретро линии, додека државите инвестираат во нови рути што ги задоволуваат дури и најпребирливите патници.
Во овој бран на проширување на железничките мрежи, најавена е нова линија што ќе ги поврзува Базел, Копенхаген и Малме три пати неделно.

Проектот чека одобрение од швајцарскиот парламент, а првото возење е закажано да започне на 15 април 2026 година. Билетите треба да бидат пуштени во продажба наскоро.
Детали за новата рута
Возот ќе тргнува од Базел во среда, петок и недела во 17:35 часот, за да пристигне во Малме во 9:35 часот следниот ден наутро, по 16-часовно патување.
Враќањето од Малме е планирано во четврток, сабота и понеделник во 18:57 часот, со пристигнување во Базел во 11:30 часот, што вкупно изнесува околу 1.400 километри поминати во Швајцарија, Германија, Данска и Шведска.
На патот, тие ќе застануваат во градови како што се Фрајбург, Карлсруе, Манхајм, Франкфурт, Хамбург, Падборг, Колдинг, Одензе, Хеје Таструп и Копенхаген.
Поради распоредот, возот нема да застанува на Централната станица во Копенхаген, но патниците можат да стигнат до центарот на градот за околу 15 минути со локалниот воз S-Bahn. Ноќниот воз ќе има капацитет за околу 350 патници, вклучувајќи легла, кревети на расклопување и седишта.
Ноќните возови во пораст
Ноќните возови стануваат сè попопуларен начин на патување во Европа, но развојот на нови линии често е попречен од високите трошоци за одржување.
Швајцарската влада издвои 47 милиони швајцарски франци (околу 50,6 милиони евра) за поддршка на меѓународните ноќни возови до 2030 година, според Законот за CO2, со цел да се преполоват емисиите на стакленички гасови во текот на следните пет години.

