Шведска воведува револуционерен дигитален систем во туризмот: Еве што подразбира тој

Шведска воведува револуционерен дигитален систем во туризмот

Овој отворен и бесплатен систем овозможува полесна интеграција на податоци за технолошките компании и локалните претприемачи, поттикнувајќи го развојот на иновативни туристички услуги и зајакнувајќи ја глобалната конкурентност на земјата.

Шведска направи значаен чекор напред во дигитализацијата на туризмот со лансирање на национален API, кој ги централизира и стандардизира туристичките информации од целата земја.

Овој уникатен систем ги обединува податоците од сите 21 региони, вклучувајќи информации за дестинации, сместување, ресторани, настани и активности, правејќи ги достапни на едно место според глобалниот стандард schema.org.

API е бесплатен и отворен за употреба, што им овозможува и на големите технолошки компании и на малите локални претприемачи лесно да интегрираат податоци во различни дигитални платформи.

Ова го поттикнува развојот на иновативни туристички услуги, како што се апликации со вештачка интелигенција, алатки за следење на одржливоста и персонализирани препораки за патниците.

Развојот на системот беше реализиран во соработка со регионални туристички организации, локални власти и туристички компании, што гарантира дека податоците се релевантни и ажурирани, како и дека системот го поддржува одржливиот развој на туризмот.

Со овој потег, Шведска ја зајакна својата позиција на глобалниот туристички пазар, олеснувајќи им на патниците пристап до сеопфатни и точни информации за земјата.

Моделот што го постави може да послужи како пример за другите земји кои сакаат да ја подобрат својата туристичка понуда преку дигитални технологии, бидејќи отворениот и централизиран пристап до податоци придонесува за иновации и одржлив развој на секторот.

Зачлени се на нашиот е-билтен