YouTube се подготвува за значајни промени кои би можеле да го променат изгледот и функционалноста на платформата. Пред неколку години, YouTube ја воведе функцијата Primetime Channels, која им овозможи на корисниците да се претплатат на услуги како Max или Paramount Plus директно преку апликацијата. Сепак, иако ова беше амбициозна иницијатива, нејзиното спроведување не беше особено успешно, бидејќи промотивните напори беа ограничени, а корисниците мораа сами да го пребаруваат содржината.
Сепак, според извештаите, YouTube планира да ја прошири и подобри оваа функција за да обезбеди нови извори на приходи кои не се поврзани со рекламирање. Клучниот предизвик што платформата се обидува да го реши е како да ги прикаже опциите за претплата на начин што нема да ги преоптовари корисниците со реклами, а во исто време да овозможи поголема видливост на новиот содржин.
Еден од клучните чекори во овој процес може да биде промена на почетниот екран на YouTube, кој би можел да се фокусира повеќе на платениот содржин. Иако сè уште не е јасно како точно ќе изгледаат овие промени, се претпоставува дека YouTube може да воведе автоматски преглед на содржината, како и организирање на содржината во сезони и епизоди, за да се усогласи со слични функции на другите платформи за стримување.
Овие промени би можеле значително да го зголемат конкурентството на пазарот и да му овозможат на YouTube да привлече нови корисници и да остварува дополнителни приходи.