Фортнајт треска: Дали скинот на Ким Кардашијан е навистина најкупуван?

„Играте Фортнајт? Најкупуван скин е оној на Ким Кардашијан“ звучи како факт што треба да се провери, а не како резултат што некој може лесно да го докаже. Затоа што во Фортнајт има две различни работи што интернетот упорно ги меша: „најкупуван“ и „најкористен“. Првото е продажба, второто е видливост во мечеви. А Epic Games не објавува официјална табела „топ продажби“ од Item Shop, што ја прави етикетата „најкупуван“ повеќе маркетиншки слоган отколку проверлива бројка.

Она што е проверливо е дека Ким Кардашијан навистина влезе во играта како дел од Fortnite Icon Series, со најмалку две Outfit варијанти и цел пакет додатоци, а Epic го врза лансирањето со натпреварувачки настан (Icon Cup) за ран пристап. TechRadar наведува дека скиновите доаѓаат во Item Shop на 13 декември 2025, со Icon Cup на 12 декември за оние што сакаат да ја „отклучат“ варијантата порано.

Во пракса, тоа значеше и класичен „шоп прозорец“ што создава чувство на итност. VICE, повикувајќи се на Epic, пишува дека последниот ден за купување бил недела, 28 декември 2025, со дневниот ресет по полноќ по средноевропско време (на 29 декември).

Па од каде тогаш доаѓа тезата „најкупуван“? Најчесто од погрешно читање на податоци за „употреба“. FortniteGG, еден од најцитираните тракери во гејминг медиумите, јасно кажува дека нивните „Most Used“ статистики се базираат на анализирани употреби од трета страна (fortnite-replay.info), а не на касовни сметки од Epic. Според VICE, токму овие бројки ја турнале „Iconic Kim Kardashian“ на врвот по користење во Chapter 7 Season 1, со милиони регистрирани појавувања во мечеви и десетици милиони одиграни партии каде што е екипирана козметиката.А FortniteGG во снипет-листите за сезоната ја прикажува како убедливо прва, со околу 5,126% удел и околу 2,9 милиони евидентирани употреби.

Но „најкористен“ не значи „најкупуван“. Прво, истата кожа може да се користи долго откако е купена; второ, видливоста зависи од тоа кој режим се игра, кои региони и која публика влегува во метата; трето, тракерите зависат од примерок и методологија, а не од целосната база на играчи. Дури и кога медиумите пишуваат за „доминирање“, тие најчесто се држат до оваа категорија на индикатори, не до продажба.

Токму затоа клучното прашање е едноставно: дали постои официјална, јавно достапна потврда дека скинот на Ким Кардашијан е „најкупуван“ во 2025? Во јавните канали што се достапни за медиумска проверка, не. Има официјални страници за настани и правила, има промотивни интервјуа и медиумски текстови за колаборацијата, но нема јавна „топ-листа на продажби“ што би ја затворила дилемата.

Истовремено, токму ваквите наслови се хранат од економијата на ротирачкиот Item Shop и FOMO-ефектот: кратки прозорци, „денес/утре“ наратив, и културна логика дека видливоста мора да значи и рекорд во продажба. Тоа е атмосфера во која „најкористен“ лесно се преведува како „најкупуван“, а потоа уште полесно се рециклира како „факт“ низ портали и социјални мрежи.

Ако мора да се стави прецизна формулација за крајот на 2025: скинот на Ким Кардашијан е меѓу највидливите и, според тракерите, најкористен во тековната сезона во периодот по лансирањето. „Најкупуван“ останува тврдење што не може јавно да се докаже без податоци од Epic за продажба по козметика.

Зачлени се на нашиот е-билтен