Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Фолксваген го престигна Тесла во продажбата на електрични возила на германскиот пазар

Фолксваген го престигна Тесла во продажбата на електрични возила на германскиот пазар во 2023 година, според податоците за регистрација од Управата за моторен транспорт на земјата (КБА) објавени во вторникот, објави денеска агенцијата ДПА.

Околу 70.600 целосно електрични возила на Фолксваген биле новорегистрирани во Германија во 2023 година, според КБА. Тоа претставува зголемување од 11,7 отсто во споредба со претходната година.

Регистрациите на нови возила на Tesla, пак, паднаа за 9% во споредба со 2022 година и заостанаа на второто место зад VW со 63.700.

Сепак, Tesla Model Y остана единственото најпопуларно електрично возило во Германија со околу 45.800 новорегистрирани автомобили во 2023 година.

Вкупно, околу 524.200 автомобили со чисто електричен погон се регистрирани во Германија во 2023 година. Споредено со претходната година, ова е зголемување од 11,4%. Целосно електричните возила сочинуваа 18,4% од сите 2,84 милиони новорегистрирани возила во Германија во 2023 година, што е повеќе од 17,7% во 2022 година.

Неколку други марки во сопственост на Фолксваген, исто така, продадоа значителен број на нови целосно електрични возила во Германија во 2023 година, вклучувајќи ги Audi (30.600), Škoda (23.500), SEAT (17.500) и Porsche (5.700).

Групацијата Volkswagen како целина има пазарен удел од 28% за новорегистрираните електрични возила во Германија.

По Tesla следи групацијата Stellantis – која ги вклучува брендовите Citroën, Fiat, Peugeot и Opel – со речиси 71.300 новорегистрирани електрични автомобили во 2023 година.

Севкупно, трите големи германски автомобилски компании – VW, Mercedes-Benz и BMW – можеа да постигнат силни придобивки на пазарот на електрична енергија во Германија.

Во 2023 година, бројот на нови регистрации на електрични автомобили од страна на тие три германски компании се зголеми за 32%, речиси три пати повеќе од пазарот како целина, според анализата на консултантската куќа EY.

Пазарниот удел на трите групи во секторот на електрични автомобили се искачи од 38% во 2022 година на 46% во 2023 година.

Иако брендовите во сопственост на кинеските производители беа на значително пониско ниво, нивниот удел на германскиот пазар нагло порасна во последните години и сега се наоѓа на 9%. Тоа е двојно повисоко од една година порано и осум пати повисоко од 2021 година.

Зачлени се на нашиот е-билтен

Најново