Нетфликс ќе ја зголеми претплатата во повеќе земји откако бројот на корисници се зголеми за речиси 19 милиони во последните месеци од 2024 година.
Платформата за стриминг соопшти дека цената ќе биде повисока во Америка, Канада, Аргентина и Португалија и уште во некои земји во Европа, меѓу кои и Хрватска.
„Повремено ќе бараме од нашите корисници да платат малку повеќе за да можеме да инвестираме пари во понатамошно подобрување на Нетфликс“, изјавија тие.
Нетфликс објави поголем број на претплатници од очекуваното, потпомогнати од втората сезона на јужнокорејската серија Squid Game, како и боксерскиот меч меѓу влијателниот-претворен боксер Џек Пол и поранешниот светски шампион во тешка категорија, Мајк Тајсон.
Во Америка ќе се зголемија цената на речиси сите пакети.
Стандардната претплата во САД без реклами сега ќе чини 17,99 долари наместо претходните 15,49 долари.
Пакетот со реклами ќе поскапи и за еден долар на 7,99 долари.
Нетфликс последен пат ја зголеми својата цена во Америка во октомври 2023 година, кога беше зголемена и цената на некои пакети во Обединетото Кралство.
Запрашан дали цените ќе се зголемат и во Обединетото Кралство, портпаролот на Нетфликс рече дека во моментот нема информации.
Компанијата соопшти дека ја завршила минатата година со повеќе од 300 милиони вкупни корисници.
Се очекуваше да добие 9,6 милиони нови корисници меѓу октомври и декември, но тој број беше надминат.
Ова е последен пат Netflix да објавува квартални кориснички броеви.
Платформата најави дека отсега ќе објавува информации во моментите кога ќе стигнат до клучни бројки.
Покрај серијата Squidward Tentacles и натпреварот Пол против Тајсон, Нетфликс ги емитуваше и NFL натпреварите на Божик.
Платформата ќе пренесува повеќе настани во живо во иднина, вклучително и Светскиот куп за жени за 2027 и 2031 година.
Паоло Пескаторе, технолошки аналитичар, за Би-Би-Си вели дека Нетфликс сега покажува сила со менување на цените бидејќи има многу посилно и поразновидно програмирање во споредба со ривалите.
Платформата го удвои својот нето профит во периодот од октомври до декември на 1,8 милијарди долари во споредба со истиот период пред една година.
Продажбата се зголеми од 8,8 милијарди долари на 10,2 милијарди долари.