Xiaomi YU7 се надоврзува на искуството за производство на првиот автомобил Xiaomi, но оди неколку чекори понатаму – и во дизајнот и во хардверот.
Xiaomi го претстави Yu7
Xiaomi го претстави својот прв електричен SUV, моделот Xiaomi YU7 и со тој потег влезе во се попопуларната категорија на големи, луксузни теренци.
На прв поглед, слично на претходно претставениот SU7, новиот автомобил на Xiaomi сè уште има свој јасен идентитет, но и долг домет, моќен мотор и внатрешност во која доминира панорамски дисплеј.

Заборавете на фактот дека го препознавате името Xiaomi по паметните телефони што ги прави. Компанијата веќе сериозно влезе во водите на електричните автомобили, а YU7 е сериозен електричен SUV. Долг е точно 4999 mm, широк речиси два метри, со класична, спуштена SUV силуета.
YU7 доаѓа во три бои – зелена смарагд, титаниум сребрена и лава портокалова. Xiaomi особено ја истакнува зелената нијанса, инспирирана од колумбискиот смарагд, која има ефект на iridescent бои во зависност од светлината.
Xiaomi се обиде да го направи автомобилот импресивен, но без прекумерни експерименти. Деталите како што се рачките за напојување што излегуваат кога ќе се приближите до возилото го додаваат модерното чувство, но овој автомобил е исто така направен да биде практичен. Така, хаубата изработена од алуминиум крие преден багажник со волумен од 141 литар.
Компанијата тврди дека YU7 има коефициент на отпор од 0,245, што е многу добро за оваа класа возила. Благодарение на активната решетка и специјално обликуваните отвори за воздух, Xiaomi вели дека успеал да извлече дополнителни 59 километри досег.
Кабина со фокус на практичноста
Внатрешноста на YU7 е едноставна и многу пространа. Се што може да се види или допре во кабината е изработено од квалитетни материјали, а седиштата се обложени со Nappa кожа. Предните седишта нудат масажа и прилагодување на положбата со притискање на копче, додека задните седишта можат да се спуштат електрично за максимална удобност.
Несомнено, најголемата предност на ентериерот е огромниот панорамски дисплеј Xiaomi HyperVision, кој се протега речиси низ целата ширина на шофершајбната. Овој екран му обезбедува на возачот клучни информации директно во видното поле, притоа дозволувајќи им на патниците да контролираат мултимедија.

Перформанси, батерија и полнење
Основната верзија на Xiaomi YU7 има батерија со капацитет од 96,3 kWh, што според тврдењата на компанијата овозможува автономија до 835 km според CLTC стандардот. Верзиите Pro и Max имаат малку помал досег (760 km и 770 km), но доаѓаат со посилни мотори и погон на четири тркала.
Најмоќната верзија има дури 690 КС и забрзува до 100 km/h за само 3,23 секунди, што го сместува овој SUV во категоријата на спортски возила со перформанси.
Полнење на Xiaomi Yu7
Кога станува збор за полнењето, Xiaomi вели дека за само 15 минути на полначот, возачите ќе добијат околу 620 километри досег, што звучи многу импресивно, но и многу корисно за долги патувања.
Автомобилот има и напредни системи за помош при возење – има LiDAR сензори, 4D радар и NVIDIA Thor процесор за автономно возење.
Xiaomi YU7 започнува со продажба овој јули во Кина, но цената сè уште не е објавена. Не се знае кога ќе го видиме на европско тло.