Skip to content
Facebook Instagram Youtube
  • Македонија
  • Економија
  • Кластер ЕУ
  • Регион
  • Свет
  • Култура
  • Спорт
  • Ставови
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Наши приказни
  • Избори ’25
  • Македонија
  • Економија
  • Кластер ЕУ
  • Регион
  • Свет
  • Култура
  • Спорт
  • Ставови
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Наши приказни
  • Избори ’25
  • Македонија
  • Економија
  • Кластер ЕУ
  • Регион
  • Свет
  • Култура
  • Спорт
  • Ставови
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Наши приказни
  • Избори ’25
  • Македонија
  • Економија
  • Кластер ЕУ
  • Регион
  • Свет
  • Култура
  • Спорт
  • Ставови
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Наши приказни
  • Избори ’25
  • Вести, Магазин

Евровизија со ново лого по две децении

  • 18/08/2025
  • 19:04
  • Евровизија, лого

По повеќе од 20 години, „Избор на песна за Евровизија“ доби нов визуелен идентитет. Логото на најголемото европско музичко натпреварување е претставено во пресрет на јубилејното 70-то издание и се карактеризира со живописни бои и препознатливото евровизиско срце.

Јубилејното издание ќе се одржи во 2026 година, кога Евровизија слави седум децении музичко обединување. Благодарение на победата на Џеј-Џеј во Базел годинава со песната Wasted Love, следното натпреварување ќе се одржи во Австрија – во Виена или Инсбрук.

Организаторите најавуваат дека Евровизија 2026 ќе биде насочена кон минатото, ќе ја прославува сегашноста и ќе внесе возбуда за иднината, а сето тоа во духот на препознатливиот евровизиски стил.

Досегашното лого беше во употреба од 2004 година, а последно освежување доби во 2014. Новиот дизајн го задржува срцето во центарот, кое, според организаторите, „сега чука погласно од кога било“.

Покрај логото, претставено е и „Камелеонското срце“ – симбол опишан како „емоционален компас на Евровизија“ што ќе може да се прилагодува на земјата-домаќин, на идентитетот на изведувачите или на темата на натпреварот.

„Евровизија отсекогаш била симбол на еволуција – музичка, културна и креативна. Новиот идентитет оддава почит на 70 неверојатни години, но во исто време го води брендот кон возбудлива иднина. Тој е смел, разигран и полн со срце – исто како и самото натпреварување,“ изјави Мартин Грин, директорот на „Песна на Евровизија“.

Новото лого е дизајнирано и со цел да биде појасно на дигиталните платформи, да ги обедини сите проекти под заеднички бренд и да обезбеди глобална заштита за членовите на Европската радиодифузна унија (EBU).

Организаторите најавуваат дека во периодот што следува ќе бидат претставени нови активности и изненадувања во рамките на прославата на 70 години Евровизија – ера позната под мотото „United by Music“.

  • Евровизија, лого

Зачлени се на нашиот е-билтен

Најново
Сара Џесика Паркер – крај на една ера
Европа ќе има нови остри санкции кон Русија
Николовски ќе бара пари од ЕУ за реконструкција на пругата Скопје–Кичево
Европратеник: Господине Вучиќ, научете дека промената на владата е дел од демократијата
Костова: Градоначалниците на ДПМНЕ ги тресат големи скандали со тендери

Најново

  • Вести, Магазин
Сара Џесика Паркер – крај на една ера
  • Вести, Свет
Европа ќе има нови остри санкции кон Русија
  • Вести, Македонија
Николовски ќе бара пари од ЕУ за реконструкција на пругата Скопје–Кичево
  • Вести, Регион
Европратеник: Господине Вучиќ, научете дека промената на владата е дел од демократијата
  • Вести, Македонија
Костова: Градоначалниците на ДПМНЕ ги тресат големи скандали со тендери
  • Вести, Македонија
Битола ги чека новите студенти – На УКЛО 1.199 слободни места
  • Македонија
  • Економија
  • Кластер ЕУ
  • Регион
  • Свет
  • Култура
  • Интервју
  • Наши приказни
  • Колумни
  • Избори ’25
  • Македонија
  • Економија
  • Кластер ЕУ
  • Регион
  • Свет
  • Култура
  • Интервју
  • Наши приказни
  • Колумни
  • Избори ’25
  • За Рацин.мк
  • Импресум
  • Kонтакт
  • Политика на приватност
  • За Рацин.мк
  • Импресум
  • Kонтакт
  • Политика на приватност
Facebook-f Instagram Youtube
© 2025 – Рацин.мк | Сите права се задржани.