Во првата година од работењето, солунското метро постигна забележително јавно прифаќање. Поточно, од октомври 2024 година до овој октомври, 27,04 милиони патници патувале со системот, со просек од 2,4 милиони качувања секој месец.
Минатиот понеделник, метрото повторно почна со работа, додека се очекува продолжување на солунското метро на линијата до Каламарија.
Така, за прв пат, градот ќе биде поврзан исток-запад со превоз со фиксна пруга, бидејќи покрај метрото, Западната приградска железница веќе ја започна својата рута од Новата железничка станица во Солун до Синдос. Оваа рута трае 11 минути и е особено корисна за студентите на Меѓународниот хеленски универзитет.
Што се однесува до автобусите, во 2019 година повеќе од половина од автобусите во Солун беа надвор од употреба. Денес, во сообраќај се 510 автобуси. Така, 80% од возниот парк е во функција, во споредба со 41% во 2019 година. Просечната старост на возилата сега е 7,8 години, што е намалување во однос на 14,5 години во 2019 година.
Во меѓувреме, 100 нови автобуси ќе бидат додадени во возниот парк во првите два месеци од 2026 година, додека првите 50 електрични зглобни автобуси за OASTH се очекуваат во јули.
Во однос на пристапноста, повеќе од 500 знаци на Брајова азбука веќе се инсталирани на автобуските постојки на OASTH, со цел од 1.000 знаци до крајот на годината.