Гугл најави дека следната година ќе престане да прикажува политички реклами на корисниците во Европската унија поради неизвесноста околу новите прописи за транспарентност на блокот. Во нов блог пост, Гугл вели дека претстојните правила за транспарентност и таргетирање на политичко рекламирање (TTPA) кои имаат цел да спречат мешање во изборите и да им помогнат на гласачите да направат информиран избор, ќе воведат значителни „оперативни предизвици и правни несигурности“.
Гугл вели дека дефиницијата за политичко рекламирање во TTPA, која треба да стапи на сила во октомври 2025 година, е премногу широка и го отежнува веродостојното идентификување на содржината што треба да биде ограничена во различни региони на ЕУ во обем. Гигантот за пребарување планира да престане да прикажува политички реклами пред TTPA да стапи на сила и вели дека ќе продолжи да ја оценува својата одлука и да споделува повеќе информации.
Гугл претходно ја прекина својата услуга за политички реклами во Франција, Канада и Бразил поради слични проблеми околу усогласувањето со локалните регулативи.
„Во текот на законодавниот процес, споделувавме загриженост за потенцијалното влијание на TTPA и предизвиците што ги предизвикуваат некои од неговите барања, но регулативата на крајот не ја обезбеди потребната јасност и специфичност што би ни овозможило да се усогласиме со нејзините барања“
Претстојните правила на TTPA ќе бараат онлајн политичките реклами да бидат јасно означени за да им помогнат на луѓето да се информираат „дали се цел на реклама, кој плаќа за тоа, колку се плаќа и со кои избори или референдум е поврзана“. Обезбедувачите на реклами, исто така, мора да добијат експлицитна согласност од корисниците да им сервираат насочени политички реклами и не можат да користат податоци за малолетници и одредени лични информации.
Промената, исто така, ќе забрани платени политички промоции на YouTube кои се квалификуваат како политички реклами според правилата за транспарентност на ЕУ.