Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Дали Маск само сонува дека може да го ископа тунелот од 20 трилиони долари меѓу Америка и Европа за 1000 пати пониска цена

Медиумите деновиве потсетија на уште едно смело тврдење на Илон Маск кога тој рече дека неговата The Boring Company би можела да го изгради долго дискутираниот трансатлантски тунел за „1000 пати помалку пари“ од неверојатната цена од 20 трилиони долари колку што се проценува дека би чинел овој неверојатен потфат.

Но, пред да почнете да сонувате за патување Њујорк до Лондон за помалку од еден час, ајде да видиме за што навистина станува збор.

Сон од 20 трилиони долари без никакви планови на повидок

Идејата за тунел што ги поврзува Америка и Европа не е нова – постои со децении. Но, тоа отсекогаш било повеќе научна фантастика отколку реалност. Според Newsweek и други медиуми, само цената го прави речиси невозможно, со проценки кои достигнуваат 20 трилиони долари. Тоа е речиси целиот БДП на САД!

И покрај некои спектакуларни наслови, досега не постојат планови за изградба на овој тунел. Ниту една Влада не го одобрила, не се издвоени буџети и не се ангажирани градежни фирми. Накратко, тоа е само концепт. Тврдењето на Маск дека го прави тоа за многу помалку пари од проценетата вредност на работите на тунелот само го зголемува спектаклот и само толку.

Визија уште многу далечна и, засега, неостварлива

Коментарот на Маск, исто така, се поврзува и со неговата промоција на хиперлуп технологијата, која користи вакуумски запечатени цевки за да ги придвижува возовите со неверојатни брзини. Во 2013 година, Маск ја популаризираше идејата со бела хартија што ги возбуди луѓето за футуристички патувања. Но, повеќе од една деценија подоцна, хиперлуп е сè освен револуционерен.

И покрај некои тест-патеки од компанијата Boring на Маск и пилот-проектите на други компании во места како Индија и Кина, ниту еден комерцијален хиперлуп систем не е оперативен денес. Многу експерти ја критикуваа технологијата како непрактична и премногу скапа. Всушност, The Boring Company тивко го префрли својот фокус од хиперлуп проектите и наместо то се одлучи за многу поедноставни подземни тунели за автомобили.

Зачлени се на нашиот е-билтен