ЕУ воведува Кодекс за сигурни онлајн прегледи: Сместувањето ќе го оценуваат само вистински гости – најавени се поригорозни контроли

Европската комисија соопшти дека Кодексот на однесување, инициран од ЕУ, е заеднички креиран од актери од туристичкиот екосистем.

Со новиот „Кодекс на однесување за онлајн оценки и прегледи на туристички сместувачки капацитети“, Европската Унија направи важен чекор кон заштита на патниците и подобрување на транспарентноста во туризмот, бидејќи ќе обезбеди само гостите кои престојувале во хотели или други сместувачки капацитети да можат да остават прегледи.

Заединички развиенатна ницијатива од давателите на сместувачки капацитети и онлајн платформите, треба да донесе посигурни информации за туристите и пофер услови за операторите на сместувачки капацитети низ цела Европа.

Денес, неколку актери од туристичкиот екосистем на ЕУ направија важен чекор кон обезбедување доверливи и сигурни онлајн прегледи и оценки на хотели и други видови туристички сместувачки капацитети, преку поддршка на „Кодексот“, соопшти Европската комисија.

На овој начин, објаснуваат тие, се постигнува поголема транспарентност и сигурност на прегледите за потрошувачите и бизнисите во туристичкиот и сместувачкиот сектор. Тоа ќе овозможи поблиска соработка за подобрување на практиките за да се обезбеди автентичност на прегледите од гостите кои всушност престојувале во сместувачкиот капацитет од оние кои не престојувале и да им се помогне на туристите да донесат подобро информирани одлуки при резервацијата на своите одмори.

Инициран од ЕУ, Кодексот на однесување беше заеднички креиран од актери од туристичкиот екосистем, според соопштението.

„Сигурните онлајн прегледи се клучни за довербата во туризмот. Со овој нов Кодекс на однесување, го креваме стандардот низ цела Европа, осигурувајќи дека само вистинските гости можат да остават прегледи. Ова значи појасни, пофер, посигурни, транспарентни и веродостојни информации за сите. Ова е победа за патниците, победа за давателите на туристички сместувачки капацитети и чекор напред кон поотпорен туристички сектор“, рече комесарот за одржлив транспорт и туризам, Апостолос Цицикостас.

Кодексот на однесување е отворен за оператори на туристички сместувачки капацитети, здруженија, онлајн платформи, здруженија на потрошувачи и други активни актери. Со потпишувањето на Кодексот, се обврзувате да преземете мерки за да обезбедите автентични онлајн прегледи и оценки.

Италија започна борба против „лажните оценки“

Италијанската влада воведе нацрт-закон за регулирање на онлајн прегледите на хотели, ресторани и туристички атракции, со цел да се спречат лажните или платените прегледи.

Законот, кој мора да биде одобрен од парламентот за да стапи на сила, воведува голем број пречки за потенцијалните рецензенти, вклучувајќи ја и обврската да обезбедат потврдена идентификација и доказ дека ја посетиле страницата што сакаат да ја прегледаат.

Рецензиите мора да бидат објавени во рок од две недели од посетата и може да се отстранат доколку се неточни или, во секој случај, две години по објавувањето. Нацрт-законот не објаснува кој ќе одлучи дали прегледот е лажен.

Предложениот закон, кој би можел да се измени во парламентот, исто така забранува прегледи што се платени или спонзорирани преку стимулации – практика што е доста честа појава.

Зачлени се на нашиот е-билтен